The Body Shop opent webwinkel.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alles aan 3 dollar bij webshop Brandless

19/07/2017

Twee Amerikaanse ondernemers zijn op de proppen gekomen met een interessant nieuw concept. In hun webshop Brandless wordt immers slechts één prijs gehanteerd: 3 dollar. Die lage prijs kan het vasthouden omdat er flink is gesneden in de kosten.

Nederlandse e-commerce heeft tekort aan personeel

17/07/2017

De Nederlandse e-commercebedrijven kunnen op vlak van personeel nog moeilijk de groei van de sector volgen. Meer dan de helft van de bedrijven heeft openstaande vacatures die het moeilijk ingevuld krijgt.

Kopen.nl heeft een nieuwe eigenaar gevonden

13/07/2017

De domeinnaam Kopen.nl, die in handen was van de curatoren van Macintosh, heeft met YoungMinded een nieuwe eigenaar gevonden. Dat is ook het bedrijf achter vergelijkingssite GSMacties.nl.

Beslist.nl start met uitrol nieuw bedrijfsmodel

11/07/2017

Beslist.nl heeft zijn eerste stappen gezet richting nieuw bedrijfsmodel. Daarin gaat de vergelijkingssite verder als een online marktplaats, in plaats van een pure prijsvergelijker.

Ook Alibaba lanceert eigen intelligente speaker

05/07/2017

Na Amazon, Apple en Google ziet nu ook het Chinese Alibaba graten in de markt van de intelligente speakers. De speaker van Alibaba is bovendien een stuk goedkoper dan die van zijn concurrenten. Een beperkte groep mag het toestel alvast een maand uittesten.

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

03/07/2017

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Back to top