The Body Shop opent webwinkel.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Total Sports wordt Sportshop.com

21/06/2017

Total Sports Trading verandert op 1 juli van naam en gaat dan officieel verder als Sportshop.com. Met die nieuwe wil de groep sportwebshops internationaal verder kunnen groeien. In Nederland blijven de huidige namen ook in gebruik.

Ikea lanceert winkel op Amazon

19/06/2017

Slechts een week nadat Ikea aankondigde te denken aan de verkoop via derde partijen, komt de Zweedse woonketen op de proppen met een eigen winkel op Amazon. Daar wordt een uitgebreid aantal producten van Ikea aangeboden.

CFO van Alibaba voorspelt forse omzetgroei

08/06/2017

De Chinese internetreus Alibaba verwacht dat zijn omzet in het lopende boekjaar met 45 tot 49% zal stijgen. Dat heeft financieel directeur Maggie Wu gezegd tijdens een investeerdersconferentie in het Chinese Hangzhou.

Google krijgt mogelijk fikse boete van Europese Commissie

07/06/2017

Google mag zich aan een fikse boete verwachten van de Europese Commissie, na een onderzoek dat ongeveer zeven jaar aan de gang is geweest. De internetgigant zou binnen zoekresultaten Google Shopping bevoordeeld hebben.

Online verkoop FMCG fors gestegen in 2016

06/06/2017

In 2016 is de online verkoop van 'fast moving consumer goods', producten met een korte levensduur, gegroeid met 26%. De online omzet is nu goed voor 35% van de totale omzetgroei wereldwijd.

Tesco voert eerste levering met robot uit

02/06/2017

De Britse supermarktketen Tesco heeft voor het eerst een online bestelling bij een klant aan huis geleverd met de hulp van een robot.

Back to top