Coolcat sluit alliantie met Rihanna.

De Nederlandse modeketen Coolcat komt met een collectie die is geïnspireerd op het laatste album van de Amerikaanse zangeres Rihanna. Daartoe heeft het bedrijf een samenwerkingsverband afgesloten met platenmaatschappij Universal Music.

 

De Rihanna-collectie ligt vanaf 24 februari in de 45 Coolcat-winkels in Nederland en België en bestaat uit onder meer tops, rokjes en leggings. Aan de verkoop is ook nog een actie gekoppeld. Kopers van een product uit de speciale collectie kunnen twee kaartjes winnen voor een concert van Rihanna in Londen in het najaar. Bij de prijs is de vlucht, overnachting en 250 euro aan zakgeld inbegrepen.

 

Coolcat stelt verder meer collecties met artiesten als inspiratiebron uit te willen brengen in samenwerking met Universal Music. Deze platenmaatschappij sloeg eerder de handen ineen met het Duitse kledingmerk s. Oliver, dat ook in Nederland winkels heeft.

De Nederlandse modeketen Coolcat komt met een collectie die is geïnspireerd op het laatste album van de Amerikaanse zangeres Rihanna. Daartoe heeft het bedrijf een samenwerkingsverband afgesloten met platenmaatschappij Universal Music.

 

De Rihanna-collectie ligt vanaf 24 februari in de 45 Coolcat-winkels in Nederland en België en bestaat uit onder meer tops, rokjes en leggings. Aan de verkoop is ook nog een actie gekoppeld. Kopers van een product uit de speciale collectie kunnen twee kaartjes winnen voor een concert van Rihanna in Londen in het najaar. Bij de prijs is de vlucht, overnachting en 250 euro aan zakgeld inbegrepen.

 

Coolcat stelt verder meer collecties met artiesten als inspiratiebron uit te willen brengen in samenwerking met Universal Music. Deze platenmaatschappij sloeg eerder de handen ineen met het Duitse kledingmerk s. Oliver, dat ook in Nederland winkels heeft.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Primark profiteert van zwakkere Britse economie

12/09/2017

De Ierse modeketen Primark profiteert momenteel van de zwakke Britse economie, waardoor moederbedrijf AB Foods de verwachtingen voor het volledige jaar optrekt. De keten zal ook verder blijven uitbreiden.

Back to top