Coolcat sluit alliantie met Rihanna.

De Nederlandse modeketen Coolcat komt met een collectie die is geïnspireerd op het laatste album van de Amerikaanse zangeres Rihanna. Daartoe heeft het bedrijf een samenwerkingsverband afgesloten met platenmaatschappij Universal Music.

 

De Rihanna-collectie ligt vanaf 24 februari in de 45 Coolcat-winkels in Nederland en België en bestaat uit onder meer tops, rokjes en leggings. Aan de verkoop is ook nog een actie gekoppeld. Kopers van een product uit de speciale collectie kunnen twee kaartjes winnen voor een concert van Rihanna in Londen in het najaar. Bij de prijs is de vlucht, overnachting en 250 euro aan zakgeld inbegrepen.

 

Coolcat stelt verder meer collecties met artiesten als inspiratiebron uit te willen brengen in samenwerking met Universal Music. Deze platenmaatschappij sloeg eerder de handen ineen met het Duitse kledingmerk s. Oliver, dat ook in Nederland winkels heeft.

De Nederlandse modeketen Coolcat komt met een collectie die is geïnspireerd op het laatste album van de Amerikaanse zangeres Rihanna. Daartoe heeft het bedrijf een samenwerkingsverband afgesloten met platenmaatschappij Universal Music.

 

De Rihanna-collectie ligt vanaf 24 februari in de 45 Coolcat-winkels in Nederland en België en bestaat uit onder meer tops, rokjes en leggings. Aan de verkoop is ook nog een actie gekoppeld. Kopers van een product uit de speciale collectie kunnen twee kaartjes winnen voor een concert van Rihanna in Londen in het najaar. Bij de prijs is de vlucht, overnachting en 250 euro aan zakgeld inbegrepen.

 

Coolcat stelt verder meer collecties met artiesten als inspiratiebron uit te willen brengen in samenwerking met Universal Music. Deze platenmaatschappij sloeg eerder de handen ineen met het Duitse kledingmerk s. Oliver, dat ook in Nederland winkels heeft.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top