DGNRetail trekt Hans van Hooren aan. | RetailDetail

DGNRetail trekt Hans van Hooren aan.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken.