DGNRetail trekt Hans van Hooren aan.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Filialen Formido worden omgevormd naar Praxis

07/09/2017

Doe-het-zelfgroep Maxeda gaat de formule Formido achter zich laten en de franchisenemers een aanbod doen om over te stappen naar Praxis. Daarbij zullen ook een aantal winkels worden gesloten.

Bricorama wil Gamma niet verkopen

01/09/2017

Het Franse doe-het-zelfbedrijf Bricorama is niet van plan om de Belgische en Nederlandse vestigingen van Gamma te verkopen. Die geruchten deden al een tijdje de ronde, maar worden nu dus naar de prullenmand verwezen.

Analyse: Opvolger Rudi Petit-Jean wacht zware taak bij Gamma

22/08/2017

Het plotse afscheid van formuledirecteur Rudi Petit-Jean bij Gamma België roept heel wat vragen op over de toekomst van de doe-het-zelfketen, die in woelig vaarwater zit door ruziënde aandeelhouders. 

Kingfisher ziet omzet weer dalen

17/08/2017

Doe-het-zelfgroep Kingfisher heeft er opnieuw een zwak kwartaal opzitten: de Brits-Franse groep heeft op beide thuismarkten te maken met een terugval en daarnaast weegt het herstructureringsplan op de resultaten.

Fikse winstdaling voor Geberit

17/08/2017

De Zwitserse sanitairspecialist Geberit zag zijn winst het voorbije halfjaar met bijna een vijfde dalen. Ook de omzet ging achteruit, zij het lichtjes.

Back to top