DGNRetail trekt Hans van Hooren aan. | RetailDetail

DGNRetail trekt Hans van Hooren aan.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Doe-het-zelf-concern DGNRetail heeft Hans van Hooren aangetrokken als manager Marketing en Communicatie. Hij verzorgt in die functie met directe ingang de  marketing- en communicatietaken voor de formules Hubo, Multimate, Fixet en Doeland.  Van Hooren was al enige tijd als zelfstandige betrokken bij Hubo, maar werkte eerder voor onder meer Ahold, Bruna, Intres en DA.

In zijn nieuwe functie is een bijzondere taak voor Van Hooren weggelegd op het gebied van merk- en formuleontwikkeling, onderzoek, internet, reclame en public relations. “Bij DGNretail ligt er een geweldige, uitdagende klus te wachten om de positie van de zelfstandige DHZ-ondernemers met de drie mooie winkelformules te versterken. De combinatie van de merknamen Hubo, Multimate, Fixet en Doeland en de echte vakmensen die eraan zijn verbonden, levert DGNretail een unieke positie in de markt op. En die gaan we nog duidelijker vertellen en laten zien.”

 

DGNRetail ontstond in 2007 uit een fusie van de formules Hubo, Multimate en Doeland. Begin dit jaar werd hier door een samenwerking de Fixet-formule aan toegevoegd. Daarmee is DGNRetail de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.

Hornbach groeit boven de vier miljard euro omzet

23/03/2018

De Duitse bouwmarktketen Hornbach haalde in zijn vorige boekjaar, dat 28 februari afliep, meer dan vier miljard euro omzet. De totale omzetgroei bedroeg 5,1%: in Nederland was er dubbelcijferige groei, de Duitse thuismarkt stagneert.

Intergamma koopt Ierse franchisenemer uit

08/03/2018

De verkoopsovereenkomst tussen Intergamma en de CRH-groep is een feit. Het moederbedrijf van Gamma en Karwei zal voortaan meer dan de helft van zijn bouwmarkten, waarvan twintig in ons land, zelf beheren.

Intergamma splitst in twee groepen

09/02/2018

De overname van de winkels van CRH bij Intergamma heeft ervoor gezorgd dat de doe-het-zelfgroep zich in twee stukken heeft gesplitst. Acht aandeelhouders die niet akkoord zijn met de overname gaan immers voortaan hun eigen weg.