Formido organiseert slee-kampioenschap | RetailDetail

Formido organiseert slee-kampioenschap

Formido organiseert slee-kampioenschap

Doe-het-zelfketen Formido organiseert een grootschalig Nederlands Kampioenschap sleeën. Het evenement wordt gehouden in SnowWorld Zoetermeer, één van de grootste indoor skibanen van Europa.

Marketing voor kinderen

Met de marketingactie richt Formido zich vooral op gezinnen met kinderen: wie nu voor dertig euro of meer inkopen doet bij de bouwmarktketen krijgt een slee cadeau. Via internet kunnen kinderen zich dan opgeven voor het kampioenschap dat op 9 maart wordt gehouden. Het deelnemersveld wordt op basis van loting bepaald, maar er zijn twee klassementen: eentje voor kinderen van zes tot en met negen jaar en eentje voor de leeftijdsgroep tien tot en met twaalf.

 

Formido belooft er een feestelijke dag van te maken met artiesten en muziek. De actie van Formido komt op een moment dat sneeuwpret Nederland in zijn greep heeft. De actie wordt onder meer gepromoot via Twitter en Facebook en via communicatie in de vestigingen van de Maxeda-dochter. Voor deelname aan het kampioenschap is wel een slee van Formido nodig.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken.