Formido organiseert slee-kampioenschap | RetailDetail

Formido organiseert slee-kampioenschap

Formido organiseert slee-kampioenschap

Doe-het-zelfketen Formido organiseert een grootschalig Nederlands Kampioenschap sleeën. Het evenement wordt gehouden in SnowWorld Zoetermeer, één van de grootste indoor skibanen van Europa.

Marketing voor kinderen

Met de marketingactie richt Formido zich vooral op gezinnen met kinderen: wie nu voor dertig euro of meer inkopen doet bij de bouwmarktketen krijgt een slee cadeau. Via internet kunnen kinderen zich dan opgeven voor het kampioenschap dat op 9 maart wordt gehouden. Het deelnemersveld wordt op basis van loting bepaald, maar er zijn twee klassementen: eentje voor kinderen van zes tot en met negen jaar en eentje voor de leeftijdsgroep tien tot en met twaalf.

 

Formido belooft er een feestelijke dag van te maken met artiesten en muziek. De actie van Formido komt op een moment dat sneeuwpret Nederland in zijn greep heeft. De actie wordt onder meer gepromoot via Twitter en Facebook en via communicatie in de vestigingen van de Maxeda-dochter. Voor deelname aan het kampioenschap is wel een slee van Formido nodig.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.

Hornbach groeit boven de vier miljard euro omzet

23/03/2018

De Duitse bouwmarktketen Hornbach haalde in zijn vorige boekjaar, dat 28 februari afliep, meer dan vier miljard euro omzet. De totale omzetgroei bedroeg 5,1%: in Nederland was er dubbelcijferige groei, de Duitse thuismarkt stagneert.

Intergamma koopt Ierse franchisenemer uit

08/03/2018

De verkoopsovereenkomst tussen Intergamma en de CRH-groep is een feit. Het moederbedrijf van Gamma en Karwei zal voortaan meer dan de helft van zijn bouwmarkten, waarvan twintig in ons land, zelf beheren.

Intergamma splitst in twee groepen

09/02/2018

De overname van de winkels van CRH bij Intergamma heeft ervoor gezorgd dat de doe-het-zelfgroep zich in twee stukken heeft gesplitst. Acht aandeelhouders die niet akkoord zijn met de overname gaan immers voortaan hun eigen weg.