Gamma gaat dienst met live klushulp behouden

Gamma gaat dienst met live klushulp behouden

De 'tijdelijke' app die doe-het-zelfketen Gamma onlangs heeft gelanceerd en waarmee klussers live hulp kunnen vragen aan medewerkers in de winkel, valt zo in de smaak dat de keten heeft besloten om het systeem permanent te behouden.

Goede beoordelingen

Gamma krijgt momenteel elke dag enkele honderden vragen voor de mensen achter Datvraagik.nl. Driekwart van de gebruikers beoordeelt bovendien de dienst als goed tot zeer goed. Oorspronkelijk was het nochtans de bedoeling om de service enkel tijdens de bouwvakantie te gebruiken.

 

"Klusvragen stellen in onze bouwmarkten kon altijd al, maar het is nieuw binnen de doe-het-zelfbranche om dat via de chat aan één van de geselecteerde Gamma-klusadviseurs te doen", zei communicatiemanager Alex Phaff in een persbericht bij de lancering van Datvraagik.nl.

 

Hij liet onlangs verstaan dat ook de medewerkers enthousiast zijn over de dienst. "Zij zijn zeer enthousiast en blij met de verkregen waardering. Belangrijk is om de bezetting per uur optimaal af te stemmen op de hoeveelheid vragen; het team moet er lekker druk mee kunnen zijn."

Tags: