Nieuwe campagne Karwei is knipoog naar het verleden | RetailDetail

Nieuwe campagne Karwei is knipoog naar het verleden

Nieuwe campagne Karwei is knipoog naar het verleden

Bouwmarktketen Karwei heeft haar nieuwe zomercampagne op gang getrapt met een tv-spot die doet terugdenken aan een succesvolle campagne uit het verleden. Zo wil de keten haar veertigste verjaardag vieren.

Promotie voor verjaardag

De reclamespot toont mannen op de catwalk, die met verschillende producten uit het assortiment van Karwei de toeschouwers verleiden. Aan de reclamespot hangt een promotie van Karwei waarbij 40 producten de hele zomer een lagere prijs hebben. Karwei maakte begin jaren 2000 ook al reclame met mannen op de catwalk en die campagne was toen bijzonder succesvol.

 

"We zijn blij met het resultaat, net als onze partners Dedato en RTL Concepts. Middels een knipoog naar de succesvolle spraakmakende commercial uit het verleden, gecombineerd met de producten van nu en een scherpe zomeractie, vieren we 40 jaar Karwei met onze klanten", zegt marketingmanager Laurens Miedema.

 

De reclame is sinds dit weekend te zien op de Nederlandse televisie en zal tot eind augustus op de buis verschijnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken.