Pipoos opent nieuwe winkel in Amsterdam | RetailDetail

Pipoos opent nieuwe winkel in Amsterdam

Pipoos opent nieuwe winkel in Amsterdam

Op 25 juni zal op de Amsterdamse Ceintuurbaan de dertigste vestiging van hobby- en knutselketen Pipoos de deuren officieel openen. Het wordt de negende winkel volgens het nieuwe concept.

"Iedereen komt er langs"

De speciaalzaak voor hobby-artikelen bestaat sinds 1992 en maakt sinds enkele jaren deel uit van de Zweedse hobbygigant Panduro. Die heeft meer dan honderd winkels verspreid over heel Europa. Op 25 juni komt er daar nog eentje bij, in de Ceintuurstraat van de Nederlandse hoofdstad.

 

Directeur Wouter de Keizer van Pipoos, die naast 26 filialen in Nederland ook vier winkels in België heeft, is alvast erg tevreden over de locatie van de nieuwe winkel: iedereen komt wel langs de Ceintuurbaan op weg naar school of werk.

 

Deze winkel is de negende van de keten die wordt ingericht naar het nieuw concept van moederbedrijf Panduro. Dat betekent ruim 6000 artikelen onder één dak voor elke denkbare hobby, zoals kinderknutselen, tekenen/schilderen, sieraden/accessoires, haken/breien, papier/scrapbooking, bakken en home deco.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.