Praxis start nieuwe reclamecampagne | RetailDetail

Praxis start nieuwe reclamecampagne

Praxis start nieuwe reclamecampagne

Doe-het-zelfketen Praxis start een nieuwe campagne. Onder het motto ‘Doe het zelf. Doe het samen’ wil de keten zich richten naar een brede doelgroep. De boodschap van de campagne is: klussen is leuk, vooral als je het samen doet.

Voor grotere klussen is enig vakmanschap misschien vereist, maar kleinere klusjes kan iedereen, menen ze bij Praxis. “We willen onze klanten uitdagen om van hun huis een thuis te maken”, aldus Mark de Jonge, marketingmanager bij Praxis. “Met de nieuwe campagne ‘Doe het zelf. Doe het samen’ gaan we terug naar de waarden waar Praxis nog steeds voor staat: de decoratieve bouwmarkt. Niks is zo leuk als samen klussen en genieten van het eindresultaat.”

 

Praxis telt 139 winkels, waaronder 26 megastores. Tien megastores zijn bovendien uitgerust met een tuincentrum. De keten heeft 3.400 medewerkers en is een onderdeel van Maxeda DIY Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.

Hornbach groeit boven de vier miljard euro omzet

23/03/2018

De Duitse bouwmarktketen Hornbach haalde in zijn vorige boekjaar, dat 28 februari afliep, meer dan vier miljard euro omzet. De totale omzetgroei bedroeg 5,1%: in Nederland was er dubbelcijferige groei, de Duitse thuismarkt stagneert.