Praxis start nieuwe reclamecampagne

Praxis start nieuwe reclamecampagne

Doe-het-zelfketen Praxis start een nieuwe campagne. Onder het motto ‘Doe het zelf. Doe het samen’ wil de keten zich richten naar een brede doelgroep. De boodschap van de campagne is: klussen is leuk, vooral als je het samen doet.

Voor grotere klussen is enig vakmanschap misschien vereist, maar kleinere klusjes kan iedereen, menen ze bij Praxis. “We willen onze klanten uitdagen om van hun huis een thuis te maken”, aldus Mark de Jonge, marketingmanager bij Praxis. “Met de nieuwe campagne ‘Doe het zelf. Doe het samen’ gaan we terug naar de waarden waar Praxis nog steeds voor staat: de decoratieve bouwmarkt. Niks is zo leuk als samen klussen en genieten van het eindresultaat.”

 

Praxis telt 139 winkels, waaronder 26 megastores. Tien megastores zijn bovendien uitgerust met een tuincentrum. De keten heeft 3.400 medewerkers en is een onderdeel van Maxeda DIY Group.

Tags: