Praxis start nieuwe reclamecampagne

Praxis start nieuwe reclamecampagne

Doe-het-zelfketen Praxis start een nieuwe campagne. Onder het motto ‘Doe het zelf. Doe het samen’ wil de keten zich richten naar een brede doelgroep. De boodschap van de campagne is: klussen is leuk, vooral als je het samen doet.

Voor grotere klussen is enig vakmanschap misschien vereist, maar kleinere klusjes kan iedereen, menen ze bij Praxis. “We willen onze klanten uitdagen om van hun huis een thuis te maken”, aldus Mark de Jonge, marketingmanager bij Praxis. “Met de nieuwe campagne ‘Doe het zelf. Doe het samen’ gaan we terug naar de waarden waar Praxis nog steeds voor staat: de decoratieve bouwmarkt. Niks is zo leuk als samen klussen en genieten van het eindresultaat.”

 

Praxis telt 139 winkels, waaronder 26 megastores. Tien megastores zijn bovendien uitgerust met een tuincentrum. De keten heeft 3.400 medewerkers en is een onderdeel van Maxeda DIY Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ruzie Intergamma en Bricorama blijft aanhouden

01/12/2017

De problemen bij Intergamma rond de aandelen van CRH zijn nog steeds niet opgelost en nu lijkt de ruzie met de Franse aandeelhouder Bricorama helemaal uit de hand te lopen. Die laatste wil dat de Ondernemingskamer tussenbeide komt.

Opnieuw geen akkoord over onkruidverdelger glyfosaat

09/11/2017

Op 15 december verloopt de vergunning van glyfosaat, het hoofdingrediënt van de mogelijk kankerverwekkende onkruidverdelger Roundup. De Europese Commissie wilde de vergunning met vijf jaar verlengen ‑ tegen de wil in van het Europees Parlement ‑ en had erop gerekend vandaag groen licht te krijgen van de lidstaten, maar dat plan mislukte.

Aandeelhouder Intergamma stapt naar de rechter

30/10/2017

Bricorama, minderheidsaandeelhouder van Intergamma, stapt naar de rechter. De Fransen zijn het immers niet eens met het verkoopproces van de aandelen van het Ierse CRH, dat bijna 50% van de aandelen van Intergamma in handen heeft.

DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Filialen Formido worden omgevormd naar Praxis

07/09/2017

Doe-het-zelfgroep Maxeda gaat de formule Formido achter zich laten en de franchisenemers een aanbod doen om over te stappen naar Praxis. Daarbij zullen ook een aantal winkels worden gesloten.

Bricorama wil Gamma niet verkopen

01/09/2017

Het Franse doe-het-zelfbedrijf Bricorama is niet van plan om de Belgische en Nederlandse vestigingen van Gamma te verkopen. Die geruchten deden al een tijdje de ronde, maar worden nu dus naar de prullenmand verwezen.

Back to top