AXE Store opent zijn deuren in Brussel | RetailDetail

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

In het Brusselse winkelcentrum Gulden Vlies is tot 11 mei een AXE Store te vinden. Die is onderdeel van een nieuwe campagne van het merk voor mannen, dat in onze regio vooral bekend is van zijn bodyspray.

Gewone man in centrumcampagne

De AXE Store is vanaf 15 april tot 11 mei geopend in het Gulden Vlies, waar verschillende ‘grooming experts’ klaar staan om klanten te helpen met enkele tips. Daarnaast kunnen ze ook gratis onder handen worden genomen door een gespecialiseerde barbier.

 

De pop-upwinkel kadert in een nieuwe reclamecampagne van AXE, die zich focust op de normale man en waarbij geen professionele modellen worden ingeschakeld. De foto’s en de beelden voor die campagne zullen gemaakt worden in de AXE Store.

 

De aftrap voor de campagne werd al op 14 april gegeven met een mobiele AXE booth, waarbij tientallen mannen een professionele fotoshoot kregen, waarna hun foto’s werden geprojecteerd op reclameborden op het Flageyplein in Brussel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

05/07/2018

De Belgische koekjesfabrikant Jules Destrooper lanceert een reisgamma, ‘Global Travel Retail’, en opent daarvoor ook een tijdelijke winkel op Schiphol Airport. In de zomermaanden kunnen reizigers er speciale verpakkingen kopen.

Hoe Polette de Zara van de brillen wil worden

25/06/2018

Excentrieke designmonturen voor geen geld, online besteld en rechtstreeks geleverd vanuit de fabriek in China: Polette gaat voor niets minder dan disruptie in de optiekwereld. Het fast-fashion brillenmerk wil de wereld veroveren.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.