Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan | RetailDetail

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

De producten van Rituals zijn voortaan ook verkrijgbaar bij online warenhuis Bol.com. Daarmee komt Bol.com toe aan één van de wensen van zijn klanten, want Rituals stond in de top 3 van zoektermen in de categorie Mooi & Gezond.

Eigen winkelomgeving

“Door deze samenwerking geven we onze klanten de mogelijkheid om de producten van Rituals ook via bol.com aan te schaffen. In de Rituals-omgeving binnen bol.com zullen we aandacht besteden aan de filosofie van Rituals Cosmetics en de inspiratie achter de verschillende lijnen. Zo bieden we ook onze klanten via bol.com de kans om dagelijkse routines te transformeren naar bijzondere verwenmomenten door mooie luxeproducten”, zegt Peter van Campen, country director Benelux van Rituals Cosmetics.

 

“We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair merk als Rituals natuurlijk niet ontbreken in de parfurmerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan”, voegt Kiki Lauwers, directeur België bij Bol.com, daar aan toe.

 

De categorie Mooi & Gezond bij Bol.com bevat ondertussen al meer dan 80.000 artikelen. Ook merken als Dior, Dolce & Gabanna en Yves Saint Laurent hebben al hun eigen winkelomgeving bij de webwinkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Wil Kimberly-Clark af van z’n Europese tak?

20/07/2018

De producent van Kleenex-zakdoekjes, Huggies-luiers en Scottex-toiletpapier kampt met tegenvallende verkoopcijfers en oplopende kosten. Financiële bronnen vermoeden dan ook dat Kimberly-Clark Europese business wil verkopen.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Ahold Delhaize groeit vooral online

09/05/2018

Fusiegroep Ahold Delhaize blikt terug op een degelijk eerste kwartaal dankzij een ommekeer in België, goede prestaties in de Verenigde Staten en een sterke groei online. Ongunstige wisselkoersen bederven het feestje een beetje.