Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten | RetailDetail

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Het Franse modemerk Chanel verkoopt zijn schoonheidsproducten voortaan ook via een webwinkel. Leveringen vanaf 100 euro worden gratis aan huis geleverd, voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten 10 euro.

Gratis staaltjes bij levering

Het aanbod in de webwinkel bestaat uit parfums, maquillage en producten voor huidverzorging. Wie een bestelling plaatst, mag ook nog gratis twee staaltjes van andere producten kiezen. Zijn de aangevraagde staaltjes uitgeput, dan mag Chanel andere staaltjes toevoegen. Het productaanbod is onder voorbehoud van een beschikbare voorraad: als een product niet voorradig is, kan de consument vragen om per mail te worden geïnformeerd van het moment waarop de aanvoer opnieuw verzekerd is.

 

De levering op het aangeduide adres gebeurt binnen de dertig kalenderdagen en wordt zowel in België als Nederland uitgevoerd door TNT, op weekdagen tussen 8u en 18u. De bestemmeling wordt per mail en per sms van het precieze moment van levering op de hoogte gebracht. Is hij dan niet aanwezig, dan kan hij een ander leveringsmoment of een andere afleveringsplaats afspreken.

 

Voor het terugsturen of het omruilen van producten die in de webwinkel worden verkocht, kan de consument echter niet terecht in een fysiek verkooppunt van Chanel of in een ander verkooppunt waarin dit merk wordt verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Niet Amazon, maar Walmart neemt Indiase marktleider over

07/05/2018

Ondanks een verleidelijk aanzoek van Amazon gaat de Indiase e-tailer Flipkart toch over in handen van Walmart en - opvallend - Google-eigenaar Alphabet. Voor 15 miljard dollar krijgen de Amerikanen zowat 75% van de aandelen in Flipkart in handen.

Groei Alibaba boven verwachting

07/05/2018

De Chinese retailgroep Alibaba heeft beter dan verwachte kwartaalcijfers gepubliceerd. De omzet gaat door het dak, maar de winstcijfers staan wat onder druk als gevolg van hogere investeringen.

Amazon verpulvert verwachtingen dankzij Prime en cloud

27/04/2018

Amazon-baas Jeff Bezos heeft weer een goede reden om een grote fles champagne te kraken: zijn bedrijf zag zijn omzet met 43% stijgen tot 51 miljard dollar (42 miljard euro). De nettowinst verdubbelde zelfs naar 1,63 miljard dollar.

"Amazon het goedkoopst, maar niet de beste service"

26/04/2018

Een onderzoek van De Standaard tussen honderd populaire elektrotoestellen wijst Amazon duidelijk aan als de goedkoopste. Klanten die een goede service willen, zijn echter beter af bij Coolblue en Media Markt.