Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen | RetailDetail

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen
© Sorbis / Shutterstock.com

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

 

"Binnenkort geopend"

Het niet bepaald goedkope cultlabel was al te koop in de naburige winkel The Recollection, maar nu opent het ook een eigen winkel in de Scheldestad (een primeur voor de Benelux). Een exacte openingsdatum is nog niet bekend, maar aandachtige shoppers zagen dat het pand beplakt is met stickers die de opening voor "binnenkort" aankondigen. 

 

Aesop is sinds vorig jaar het kleinere zusje van The Body Shop, toen eigenaar Natura Cosméticos zich inkocht bij de Britten. Al in 2012 nam het Braziliaanse bedrijf een meerderheidsaandeel in het Australische merk, 25 jaar na de oprichting in Melbourne. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Concept store Kauf Dich Glücklich opent in Amsterdam

29/05/2018

De Duitse keten van concept stores Kauf Dich Glücklich opent haar eerste niet-Duitstalige winkel in Amsterdam. Shoppers vinden er een mix van interieurdesign, cosmetica en mode in Scandinavische stijl. Antwerpen volgt.

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Ontdek de nieuwste retailtrends in Antwerpen

26/03/2018

Hoe blijf je als retailer relevant in de retailrevolutie? Boek onze Trend Tour Antwerpen en maak kennis met een tiental innovatieve conceptstores in het kloppend hart van een toonaangevende winkelstad.