De Tuinen krijgt erkenning voor groeistrategie

De Tuinen krijgt erkenning voor groeistrategie

Wellnessspecialist De Tuinen is vorige week twee maal in de bloemetjes gezet omwille van zijn succesvolle groeistrategie. De keten kreeg immers zowel een High Growth Award als een FD Gazelle Award.

"Trots op wat we hebben neergezet"

Op de High Growth Awards werd De Tuinen uitgeroepen tot Beste Groeibedrijf van Nederland. De High Growth Awards belonen elk jaar uitzonderlijke prestaties van groeiondernemers, waarbij De Tuinen uit de bus kwam als de grote nationale winnaar. Het bedrijf won ook voor de derde keer een FD Gazelle Award, een award waarvoor enkel gezonde bedrijven met een omzetgroei van minstens twintig procent in aanmerking komen.

 

Algemeen directeur Dick de Lange zegt trots te zijn "op wat wij, en dan bedoel ik iedereen die bij of met De Tuinen werkt, de afgelopen jaren hebben neergezet". Ook commercieel directeur Colinda Hoegee was blij met de erkenning: "Het is fantastisch dat De Tuinen erkenning krijgt voor het harde werk wat verzet wordt, dit zijn cadeautjes voor onze medewerkers."

 

Hoegee en de Lange kwamen in 2006 aan het roer bij De Tuinen, toen het bedrijf nog geen positieve resultaten boekte. Dat jaar al zorgden ze er voor dat het bedrijf break even draaide. Momenteel heeft De Tuinen 128 winkels – in 2009 waren dat er nog maar 71 – en het komende jaar moeten er nog dertig bijkomen. Binnen vijf jaar wil de keten 250 filialen hebben.

Tags: