Dirx doorbreekt grens vijftig winkels

Dirx doorbreekt grens vijftig winkels

Drogisterijketen Dirx opent dit voorjaar nog haar vijftigste winkel. Dit gebeurt in het jaar waarin de zusterketen van Dirk van den Broek toevallig ook haar vijftigste verjaardag viert. De nieuwe winkel is 236 m² groot en wordt bemand met een team van elf medewerkers.

Focus op bakermat Amsterdam

"Het valt allemaal heel mooi samen", zegt directeur Rik Groen in het persbericht. "Zeker als je bedenkt dat we, uitgerekend in de hoofdstad, in winkelcentrum Banne Centrum neerstrijken. Amsterdam is de bakermat van het familiebedrijf van Dirk van den Broek, waartoe de drogisterijen en trouwens ook de Dirck III slijterijen en D-Reizen vakantiewinkels behoren."

 

De opening wordt gevierd met een speciale folder met actie-aanbiedingen die in Amsterdam-Noord en omgeving worden verspreid. Voor klanten van de drogisterijketen elders in Nederland zijn een reeks extra aanbiedingen beschikbaar om de opening van de vijftigste vestiging te vieren. De Consumentenbond riep Dirx recent nog uit tot de goedkoopste drogisterijketen van Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

DIO-drogisterijen worden allemaal DA

16/10/2017

De Mosadex-groep heeft de toekomstplannen voor de ketens DIO en DA uit de doeken gedaan. Het plan is om in de toekomst beide ketens te laten verdergaan onder de naam van DA, DIO verdwijnt zo uit het straatbeeld.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Etos naar België dankzij fusie Ahold-Delhaize

18/09/2017

Drogisterijketen Etos gaat profiteren van de fusie van haar moederbedrijf, het Nederlandse Ahold, met het Belgische Delhaize. Daardoor kunnen de producten van Etos verkocht gaan worden in onder andere België, Griekenland en Roemenië.

Ecover en Method in handen van SC Johnson

15/09/2017

De Amerikaanse fabrikant van onderhoudsproducten SC Johnson neemt de ecologische schoonmaakproducenten Ecover en Method over van hun moederbedrijf People Against Dirty. Daarbij geeft het bedrijf geen financiële details vrij. 

Unilever heeft interesse in Estée Lauder

25/08/2017

Er gaan geruchten de ronde dat meerdere partijen interesse tonen in een overname van cosmeticabedrijf Estée Lauder. Daarbij zouden onder andere L’Oréal en Unilever een bod overwegen.

Back to top