Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur | RetailDetail

Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur

Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur

Douglas Gorinchem heropende onlangs met een vernieuwd interieur. De winkel heeft tevens een Service Point. De service zorgt ervoor dat klanten binnen 24 uur hun product thuisbezorgd krijgen wanneer het niet in de winkel op voorraad is.

 

Assortiment uitgebreid

De klant vindt in de vernieuwde vestiging een breed assortiment aan exclusieve beautymerken en private labels. Door de renovatie is het assortiment uitgebreid met de merken Benefit Cosmetics, Origins en Smashbox.

 

De vernieuwing sluit aan op innovatie en het bieden van unieke klantbeleving, ondersteund door persoonlijk en professioneel advies, belangrijke kenmerken van Douglas Parfumerie. Met de bezorgservice van het Service Point speelt Douglas ook in op crosschannel retail. Op de internetzuil kan de klant het gehele Douglas-assortiment bekijken en tevens bestellen.

 

De bestelling wordt in de winkel afgerekend en er zijn geen verzendkosten of minimale bestelhoeveelheden aan verbonden. De order wordt de volgende dag op ieder gewenst adres in Nederland bezorgd.

 

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Wil Kimberly-Clark af van z’n Europese tak?

20/07/2018

De producent van Kleenex-zakdoekjes, Huggies-luiers en Scottex-toiletpapier kampt met tegenvallende verkoopcijfers en oplopende kosten. Financiële bronnen vermoeden dan ook dat Kimberly-Clark Europese business wil verkopen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.