Fin du Jour opent in Antwerpen derde winkel

Fin du Jour opent in Antwerpen derde winkel

Fin du Jour opent in Antwerpen derde winkel
Foto: Facebook

Op 30 maart opent het winkelconcept Fin du Jour zijn derde Belgische winkel, ditmaal in de Nationalestraat in Antwerpen. Fin du Jour is een concept van Miriam Rouw en Sabine Saelen, twee West-Vlaamse onderneemsters.

 

Geen traditioneel aanbod

De eerste winkel van de keten opende zijn deuren in Gent en al snel volgende een tweede vestiging in Kortrijk. Op het einde van deze maand is het dus de beurt aan Antwerpen en opent Fin du Jour in de Nationalestraat zijn derde winkel.

 

De winkels van Fin du Jour zijn belevingscentra waar zowel mannen als vrouwen cosmetica en verzorgingsproducten kunnen vinden. De producten worden in de winkels ook gedemonstreerd en kunnen door de klanten uitgetest worden.

 

Fin du Jour kiest daarbij niet voor de traditionele grote merken, maar biedt een aanbod kleinere merken van hoge kwaliteit. De cosmeticaformule verkoopt merken als Diptyque, Byredo, Aesop en Malin+Goetz, maar ook startups als Cîme, Natural Self en Technique Indiscrete krijgen er hun plaats. Het volledige assortiment van de winkels is bovendien online te krijgen in de webshop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Versmarkt Fresh! in Mall of the Netherlands opent eind augustus

04/04/2018

Versmarkt Fresh! is het eerste deel van Mall of the Netherlands, het vroegere winkelcentrum Leidsenhage, dat op 28 augustus wordt opgeleverd. Unibail-Rodamco heeft verschillende foodformules kunnen strikken voor de versmarkt, van YoYo! Korean Food tot Salad Box.

Ontdek de nieuwste retailtrends in Antwerpen

26/03/2018

Hoe blijf je als retailer relevant in de retailrevolutie? Boek onze Trend Tour Antwerpen en maak kennis met een tiental innovatieve conceptstores in het kloppend hart van een toonaangevende winkelstad.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.