Gillette komt met scheerabonnement | RetailDetail

Gillette komt met scheerabonnement

Gillette komt met scheerabonnement

Scheermesjesmerk Gillette start de Gillette Shave Club op, waarmee het op vaste tijdstippen scheermesjes aan huis zal leveren bij klanten die een abonnement nemen. Nederland is het eerste Europese land waar de dienst van start gaat.

Aangepast aan scheergewoontes

Het abonnement van Gillette kan aangepast worden aan de scheergewoontes van de gebruiker. Scheert die zich vaker, dan zal er ook vaker een nieuw mesje geleverd worden. Het nieuwe mesje zal telkens gratis aan huis bezorgd worden.


"Met de lancering van de Gillette Shave Club brengen wij 'the best a man can get' tot leven. De Shave Club is een resultaat van de zichtbare toenemende vraag naar scheermes-abonnementen onder onze trouwe gebruikers. Met de Gillette Shave Club krijgen mannen hun favoriete Gillette scheermesjes op de deurmat op het moment dat ze deze nodig hebben", zegt Charlie Pierce, group president Gillette global grooming.


Een abonnement bij Gillette start al vanaf 2,44 euro per mesje en volgens Gillette zijn de mesjes tot 15 procent goedkoper dan in de winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.