Hairdis opent deze maand in twee winkelcentra | RetailDetail

Hairdis opent deze maand in twee winkelcentra

Hairdis opent deze maand in twee winkelcentra

Ook Hairdis, een keten die mikt op professionele kappers en schoonheidsspecialisten, maakt op 9 maart zijn opwachting in Rive Gauche in Charleroi. Twee weken later is het de beurt aan het Luikse winkelcentrum Belle-Île om de keten te ontvangen.

Kaap van de tien winkels

De winkel van 150 m² in het gloednieuwe Rive Gauche brengt Hairdis aan de kaap van tien winkels en zal meer dan 10.000 referenties van veertig schoonheidsmerken aanbieden. Onder het aanbod zitten merken als L’Oréal Professionnel, Wella, Schwarzkopf, Peggy Sage en Flormar, hoewel die laatste ook met een aparte winkel in datzelfde Karolingse winkelcentrum te vinden zal zijn.

 

De elfde winkel van de keten opent al eind deze maand in het Luikse Belle-Île, meteen de tweede winkel van de keten in de Vurige Stede. Eerder opende Hairdis ook al een winkel in hartje Luik, vlakbij de bekende uitgaansburt Carré.

 

Hairdis werd pas in 2011 opgericht, maar telt nu al winkels in Anderlecht, Brussel, Elsene, Gent, Namen, Sint-Gillis, Sint-Joost-ten-Node, Waterloo en Wijnegem. Het is onderdeel van de Brusselse Oris Group en opende bijna dag op dag twee jaar geleden een distributiecentrum van 1600 m² in Machelen. Opmerkelijk: het is diezelfde Oris Group die ook de aparte Flormar-winkel in Rive Gauche zal openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.