Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend | RetailDetail

Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Winkelketen Holland & Barrett heeft in Nederland in één week tijd drie nieuwe winkels geopend. Maandag werd er een winkel geopend in Hellevoetsluis, een dag later was het de beurt aan Maastricht en het derde filiaal opende gisteren zijn deuren in Amsterdam.

 

Rebranding

De nieuwe winkel in Amsterdam is ondertussen al de 17e winkel van Holland & Barrett in de Nederlandse hoofdstad. Het nieuwste filiaal is te vinden in de Beethovenstraat, een winkelstraat die vooral bekend is vanwege de aanwezigheid van enkele chique modezaken.

 

De opening in Maastricht betekende al de derde winkel van het bedrijf in de stad, maar het is de eerste die onder de vlag van Holland & Barrett vaart. Die vestiging is te vinden in de Wycker Brugstraat.

 

De winkel in Hellevoetsluis is de eerste in de gemeente. De winkel vond zijn plek in het winkelcentrum De Struytse Hoeck, waar ruimte is voor ongeveer 130 verschillende winkels en voortaan dus ook een Holland & Barrett.

 

Holland & Barrett maakt dit jaar werk van een grote rebranding, waarbij het merk De Tuinen uit het straatbeeld verdwijnt. De producten en de medewerkers blijven hetzelfde, maar de naam en het interieur wordt aangepast, om zo beter aan te sluiten bij het Britse moederbedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Versmarkt Fresh! in Mall of the Netherlands opent eind augustus

04/04/2018

Versmarkt Fresh! is het eerste deel van Mall of the Netherlands, het vroegere winkelcentrum Leidsenhage, dat op 28 augustus wordt opgeleverd. Unibail-Rodamco heeft verschillende foodformules kunnen strikken voor de versmarkt, van YoYo! Korean Food tot Salad Box.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.