Jumbo breidt sterk uit in drogmetica

Jumbo breidt sterk uit in drogmetica

Supermarktketen Jumbo breidt het assortiment uit met een nieuwe lijn van honderd verzorgingsproducten. Daarmee wil de onderneming haar omzet in dit segment uitbouwen.

Rituelen... maar geen Rituals?

In een aankondiging stelt Jumbo dat het gaat om een verzorgingslijn met producten voor het hele gezin. Het nieuwe assortiment moet al binnenkort in alle winkels van de formule verkrijgbaar zijn. Het zou daarbij gaan om producten die aansluiten op zogeheten badkamerrituelen: een lang bad, uitgebreid insmeren met bodylotion of wakker worden met een favoriete douchegel.

 

Het gebruik van het woord 'rituelen' roept de vergelijking op met het merk Rituals. De eigenaar van Rituals, Raymond Cloosterman, is echtgenoot van formuledirecteur Colette Cloosterman-Van Eerder. Het PR-bureau van Jumbo stelt echter dat er geen direct verband is tussen Rituals en de nieuwe lijn van Jumbo.

Tags: