Op=Op Voordeelshop rekent op groei

Op=Op Voordeelshop rekent op groei
Winkelketen Op=Op Voordeelshop rekent de komende jaren op verdere groei. Het huidige aantal van 53 winkels moet de komende periode groeien naar tachtig vestigingen.

Gezonde organisatie

Volgens eigenaren Vincent Alkema En Jos Venema loopt de formule, die vooral partijen verzorgingsproducten, schoonmaak- en wasmiddelen verkoopt, uitstekend. "Op=Op is een gezonde organisatie. We hebben nu 53 vestigingen in heel Nederland en de winkels doen het goed", zegt Alkema in het Dagblad van het Noorden.

 

De keten kwam deze week in het nieuws toen curator Ronald Klarus de deuren van drie vestigingen in Drenthe sloot na het faillissement van de franchisenemer. De directie van Op=Op besloot de winkels over te nemen en komende maandag gaan de winkels weer open. Waarschijnlijk kunnen twaalf van de veertien werknemers weer aan de slag in hun oude baan. Op=Op Voordeelshop werd veertien jaar geleden door ondernemer Henk Jonker opgericht in Klazienaveen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Etos naar België dankzij fusie Ahold-Delhaize

18/09/2017

Drogisterijketen Etos gaat profiteren van de fusie van haar moederbedrijf, het Nederlandse Ahold, met het Belgische Delhaize. Daardoor kunnen de producten van Etos verkocht gaan worden in onder andere België, Griekenland en Roemenië.

Ecover en Method in handen van SC Johnson

15/09/2017

De Amerikaanse fabrikant van onderhoudsproducten SC Johnson neemt de ecologische schoonmaakproducenten Ecover en Method over van hun moederbedrijf People Against Dirty. Daarbij geeft het bedrijf geen financiële details vrij. 

Unilever heeft interesse in Estée Lauder

25/08/2017

Er gaan geruchten de ronde dat meerdere partijen interesse tonen in een overname van cosmeticabedrijf Estée Lauder. Daarbij zouden onder andere L’Oréal en Unilever een bod overwegen.

Sephora lanceert nieuw, kleiner winkelconcept

24/07/2017

Cosmeticaproducent Sephora heeft in de Verenigde Staten een nieuw en kleiner winkelconcept gelanceerd. Het bedrijf mikte tot nu toe vooral op grote winkels, maar experimenteert nu dus ook op kleinere schaal.

The Body Shop in Braziliaanse handen

29/06/2017

Het stond in de sterren geschreven en het is nu ook bevestigd: L’Oréal heeft zijn Britse winkeldochter The Body Shop verkocht aan het Braziliaanse Natura Cosméticos. Het contract is deze week ondertekend, zo klinkt het in Parijs.

Moeder Kruidvat zet zwaar in op fysieke winkels

28/06/2017

AS Watson (het bedrijf boven Kruidvat en Ici Paris XL) zegt te zullen blijven investeren in technologie en logistiek om mee te kunnen in een markt die steeds meer gericht is op online verkoop. Er komt ook een fikse investering in fysieke winkels.

Back to top