Parfumerie.nl breidt uit naar België | RetailDetail

Parfumerie.nl breidt uit naar België

Parfumerie.nl breidt uit naar België

De Nederlandse online geurenwinkel Parfumerie.nl breidt zijn diensten uit naar België. Via de domeinnaam Parfumerie.be wordt in België exact hetzelfde assortiment aangeboden als op de thuismarkt.

Levering vanuit Amsterdam

"Ons groeiend aantal klanten in Nederland heeft ons doen besluiten om de Belgische markt te betreden met een aparte afdeling en domeinnaam", licht Hugo de Groot van Parfumerie.nl de stap toe op Twinkle. Het bedrijf opent een eigen servicelijn voor Belgische klanten en wil een BeCommerce-label verwerven om de betrouwbaarheid van de dienstverlening aan te tonen.

 

Parfumerie.nl heeft een assortiment van 4000 parfums en verkoopt tevens aanverwant assortiment als aftershaves, badproducten en zepen. De levering gebeurt gewoon vanuit het magazijn in Amsterdam. De Groot: "We werken op dit moment vanuit Nederland met DPD Pakketdienst samen om de bestellingen bij onze Belgische klanten te bezorgen. Ook starten we binnenkort een samenwerking met Kiala als vervoerder. In 2015 evalueren we of we moeten gaan leveren vanuit een apart magazijn in België."

 

De webwinkel beschikt in Nederland ook over twee fysieke winkels, maar heeft geen plannen om een filiaal in een Belgische winkelstraat te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.