Parfumerie.nl breidt uit naar België

Parfumerie.nl breidt uit naar België

De Nederlandse online geurenwinkel Parfumerie.nl breidt zijn diensten uit naar België. Via de domeinnaam Parfumerie.be wordt in België exact hetzelfde assortiment aangeboden als op de thuismarkt.

Levering vanuit Amsterdam

"Ons groeiend aantal klanten in Nederland heeft ons doen besluiten om de Belgische markt te betreden met een aparte afdeling en domeinnaam", licht Hugo de Groot van Parfumerie.nl de stap toe op Twinkle. Het bedrijf opent een eigen servicelijn voor Belgische klanten en wil een BeCommerce-label verwerven om de betrouwbaarheid van de dienstverlening aan te tonen.

 

Parfumerie.nl heeft een assortiment van 4000 parfums en verkoopt tevens aanverwant assortiment als aftershaves, badproducten en zepen. De levering gebeurt gewoon vanuit het magazijn in Amsterdam. De Groot: "We werken op dit moment vanuit Nederland met DPD Pakketdienst samen om de bestellingen bij onze Belgische klanten te bezorgen. Ook starten we binnenkort een samenwerking met Kiala als vervoerder. In 2015 evalueren we of we moeten gaan leveren vanuit een apart magazijn in België."

 

De webwinkel beschikt in Nederland ook over twee fysieke winkels, maar heeft geen plannen om een filiaal in een Belgische winkelstraat te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

DIO-drogisterijen worden allemaal DA

16/10/2017

De Mosadex-groep heeft de toekomstplannen voor de ketens DIO en DA uit de doeken gedaan. Het plan is om in de toekomst beide ketens te laten verdergaan onder de naam van DA, DIO verdwijnt zo uit het straatbeeld.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Etos naar België dankzij fusie Ahold-Delhaize

18/09/2017

Drogisterijketen Etos gaat profiteren van de fusie van haar moederbedrijf, het Nederlandse Ahold, met het Belgische Delhaize. Daardoor kunnen de producten van Etos verkocht gaan worden in onder andere België, Griekenland en Roemenië.

Ecover en Method in handen van SC Johnson

15/09/2017

De Amerikaanse fabrikant van onderhoudsproducten SC Johnson neemt de ecologische schoonmaakproducenten Ecover en Method over van hun moederbedrijf People Against Dirty. Daarbij geeft het bedrijf geen financiële details vrij. 

Unilever heeft interesse in Estée Lauder

25/08/2017

Er gaan geruchten de ronde dat meerdere partijen interesse tonen in een overname van cosmeticabedrijf Estée Lauder. Daarbij zouden onder andere L’Oréal en Unilever een bod overwegen.

Back to top