Victoria Beckham en Estée Lauder brengen samen collectie op de markt | RetailDetail

Victoria Beckham en Estée Lauder brengen samen collectie op de markt

Victoria Beckham en Estée Lauder brengen samen collectie op de markt

Victoria Beckham gaat naast een eigen modecollectie ook een make-upassortiment op de markt brengen. Dat doet ze in samenwerking met het cosmeticamerk Estée Lauder. Het assortiment moet later dit jaar op de markt komen.

Limited Edition

Victoria Beckham lanceerde in 2014 al twee nagellakken in samenwerking met Nails Inc en ze drukt al langer haar wens uit om een eigen make-uplijn op de markt te brengen. Dit najaar moet die collectie in de winkels te vinden zijn.

 

“Ik ben heel opgewonden om deze limited edition make-upcollectie te lanceren met Estée Lauder”, laat Beckham weten. “Het hele proces is inspirerend geweest en het heeft mijn ogen doen opengaan. Dit voelt als de perfecte samenwerking voor mij en mijn merk. Ik heb al lang bewondering voor de vrouw Estée Lauder en het sterke merk dat zij heeft gecreëerd, dus ik ben zeer blij om onze klanten deze make-upcollectie aan te bieden en een klein onderdeel te zijn van haar visie voor de vrouw.” 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.