Weleda opent pop-upwinkel in Haarlem

Weleda opent pop-upwinkel in Haarlem

Weleda Benelux heeft tot en met 24 december een pop-upwinkel in de Zijlstraat in Haarlem. Het concept wordt indien succesvol herhaald in andere Nederlandse en Belgische steden.

Klanten binnenlaten in Weleda Wereld

Het doel van de tijdelijke winkel is consumenten laten kennismaken met de Weleda Wereld, waarin producten de hoofdrol spelen, maar Weleda tevens het verhaal wil vertellen over "eerlijke, natuurlijke ingrediënten, werkzaamheid en kwaliteit". 

 

In de pop-upwinkel is een schoonheidsspecialiste aanwezig die persoonlijk advies en behandelingen geeft.

 

Steun voor actie Glazen Huis

Niet ver van de Weleda pop-upwinkel staat het Glazen Huis, waar radiozender 3FM Serious Request 2014 een inzamelactie organiseert voor het Rode Kruis.

 

Weleda steunt deze actie door klanten zelf het bedrag te laten bepalen dat ze willen neertellen voor drie producten: Duindoorn Voedende Bodylotion, Duindoorn Vitaliserende Handcrème en Duindoorn Vitaliseringsdouche. De volledige verkoopopbrengst van deze serie gaat naar Serious Request.

Tags: