Weleda opent pop-upwinkel in Haarlem | RetailDetail

Weleda opent pop-upwinkel in Haarlem

Weleda opent pop-upwinkel in Haarlem

Weleda Benelux heeft tot en met 24 december een pop-upwinkel in de Zijlstraat in Haarlem. Het concept wordt indien succesvol herhaald in andere Nederlandse en Belgische steden.

Klanten binnenlaten in Weleda Wereld

Het doel van de tijdelijke winkel is consumenten laten kennismaken met de Weleda Wereld, waarin producten de hoofdrol spelen, maar Weleda tevens het verhaal wil vertellen over "eerlijke, natuurlijke ingrediënten, werkzaamheid en kwaliteit". 

 

In de pop-upwinkel is een schoonheidsspecialiste aanwezig die persoonlijk advies en behandelingen geeft.

 

Steun voor actie Glazen Huis

Niet ver van de Weleda pop-upwinkel staat het Glazen Huis, waar radiozender 3FM Serious Request 2014 een inzamelactie organiseert voor het Rode Kruis.

 

Weleda steunt deze actie door klanten zelf het bedrag te laten bepalen dat ze willen neertellen voor drie producten: Duindoorn Voedende Bodylotion, Duindoorn Vitaliserende Handcrème en Duindoorn Vitaliseringsdouche. De volledige verkoopopbrengst van deze serie gaat naar Serious Request.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.