BCC zet steviger in op online verkoop

BCC zet steviger in op online verkoop

Elektronicaketen BCC wil marktaandeel winnen met de eigen webwinkel. Daartoe schrapt het bedrijf de bezorgkosten en kunnen klanten voortaan tot tien uur 's avonds bestellen, om de aankoop vervolgens al de volgende dag te ontvangen.

Meer service voor meer klanten?

Tot nu toe lag de grens voor bezorging op de volgende werkdag om 18.00 uur 's avonds. De gratis bezorging geldt ook voor klanten die in de winkels hun aankoop doen. De bezorging van producten tot dertig kilo gebeurt door PostNL. Voor zwaardere bestellingen, zoals wasmachines en koelkasten, wordt de eigen bezorgdienst ingezet, zo meldt het vakblad Twinkle.

 

Klanten die hun bestelling via de bezorgdienst van BCC laten bezorgen krijgen via sms het tijdstip van aflevering door. De gratis bezorging geldt wel enkel tot de voordeur: wie het apparaat ook volledig geïnstalleerd wil hebben, moet nog vijftien euro bijbetalen. Op korte termijn hoopt BCC in samenwerking met fabrikanten ook het online aanbod aanzienlijk uit te breiden.

Tags: