Blokker voegt witgoedleverancier AO.nl toe aan Blokker.nl

 Blokker voegt witgoedleverancier AO.nl toe aan Blokker.nl

Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, start een strategische samenwerking met de Nederlandse tak van online witgoedspecialist AO.nl.

Omnichannel in huishoudcategorie uitbouwen

Marktplaats Nextail Connectdie Blokker vorig najaar lanceerde, verbreedt met de samenwerking haar categorieën in huishoudelijke producten. Klanten van Blokker.nl krijgen toegang tot ruim 750 witgoedproducten van AO.nl dat wasmachines, drogers en koelkasten van merken zoals AEG, Bosch, LG, Siemens en Whirlpool biedt.

 

De categorieën worden in de webshop van Blokker op termijn met meer witgoedproducten uitgebreid. De keten wil met de samenwerking in witgoed haar postie in huishoudelijk versterken. Nextail brengt op de webshop van Blokker een online productassortiment van ruim 50.000 producten met ongeveer 35 externe aanbieders.
 

Antoine Brouwer, Managing Director Nextail: “Door witgoed toe te voegen aan het online productassortiment van Blokker bouwt Nextail de positie van de winkelformule als omnichannel-huishoudspecialist nog verder uit.” Evert van Ginkel, Head of Trading AO.nl:  “Deze exclusieve samenwerking is een logische stap waarbij beide partijen doen waar ze goed in zijn. De prachtige combinatie tussen enerzijds omnichannel-retailer Blokker met al haar fysieke winkels én online webshop en anderzijds AO als innovatieve online retailer zal ons helpen om onze reis in Nederland te versnellen.”

 

Online witgoed specialist AO.nl, onderdeel van AO World, werd opgericht in 2000 en is sinds 2014 beursgenoteerd in Londen. AO biedt een online assortiment van duizenden witgoedproducten en is drie websites en rond 2.500 medewerkers actief in drie landen. In 2013 zijn de naam en het logo van het bedrijf gewijzigd van Appliances Online naar AO.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Wehkamp laat fietskoeriers pakjes leveren

24/11/2017

Online warenhuis Wehkamp gaat in twaalf steden een deel van de bestellingen laten bezorgen door Fietskoeriers.nl. Het werkt daarvoor samen met DHL, dat zo mee wil werken aan een duurzame samenleving.

Media Saturn lanceert eerste volledig virtuele winkelwereld

21/11/2017

Klanten van Saturn, dat samen met Media Markt deel uitmaakt van de groep Media Saturn, kunnen voortaan hun VR-bril opzetten om de producten in twee virtuele omgevingen te bekijken. De koop ook afronden in VR is voorlopig nog niet mogelijk.

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Big Bazar opent volgende week drie filialen

14/11/2017

Discounter Big Bazar opent volgende week woensdag in een klap drie nieuwe filialen. Zowel in Houten als in Landsmeer en Leeuwarden opent een winkel van de keten de deuren. Daarmee komt het totaal aantal openingen dit jaar op twintig.

Service is de sleutel voor jarig Keymusic

10/11/2017

De fysieke muziekwinkel heeft zeker nog bestaansrecht, zegt CEO Francky Dedeyne van Keymusic, dat zijn 25e verjaardag viert. "Als je oplossingen verkoopt, speelt prijs minder", stelt hij. Groei komt uit een franchiseconcept, bovendien lonkt het buitenland.

Pieter Haas, CEO Ceconomy: "Wij verkopen een digitaal leven aan de consument"

03/11/2017

Ceconomy, het moederbedrijf van MediaMarkt, heeft de sleutel in handen voor de verdere consolidatie van de elektronicasector in Europa. De retailer wordt een verkoper van diensten en oplossingen: “We helpen mensen de juiste beslissingen te nemen.”

Back to top