emailgarage start met e-coupon | RetailDetail

emailgarage start met e-coupon

 

alt


België is een landje waar de consument vertederd wordt door bonnetjes of de zogenaamde coupon. Dit zette

de mensen van emailgarage aan het denken. Vermits iedereen toch op zoek is naar de goedkoopste manier om

de consument te bereiken , waarom de "good old coupon" niet versturen door een moderne emailcampagne !

Doelstelling was natuurlijk : traffic genereren naar het winkelpunt ; ticketwaarde de hoogte injagen en

last but not least een dialoog op te zetten met de klant !


hoe werkt dit alles ?

 

Men "upload" simpelweg de database van de klant. Deze klanten krijgen een barcode volgens de EAN

(European article numbering) en klaar is kees !

 

Hoe fraude tegengaan ?

 

- Vooraleerst geen gepersonaliseerde url tonen op de landingspagina met coupon
- coupon afbeelden zonder barcode
- mogelijkheid om maar 1 x af te printen
- voorwaarden duidelijk formuleren

 

Wat zijn de volgende stappen ?

Contact opnemen met Kvanbeeck@emailgarage.com 

 

alt


België is een landje waar de consument vertederd wordt door bonnetjes of de zogenaamde coupon. Dit zette

de mensen van emailgarage aan het denken. Vermits iedereen toch op zoek is naar de goedkoopste manier om

de consument te bereiken , waarom de "good old coupon" niet versturen door een moderne emailcampagne !

Doelstelling was natuurlijk : traffic genereren naar het winkelpunt ; ticketwaarde de hoogte injagen en

last but not least een dialoog op te zetten met de klant !


hoe werkt dit alles ?

 

Men "upload" simpelweg de database van de klant. Deze klanten krijgen een barcode volgens de EAN

(European article numbering) en klaar is kees !

 

Hoe fraude tegengaan ?

 

- Vooraleerst geen gepersonaliseerde url tonen op de landingspagina met coupon
- coupon afbeelden zonder barcode
- mogelijkheid om maar 1 x af te printen
- voorwaarden duidelijk formuleren

 

Wat zijn de volgende stappen ?

Contact opnemen met Kvanbeeck@emailgarage.com 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Waarom marktplaatsen vandaag én morgen de place to be zijn

05/04/2018

Marktplaatsen boomen wereldwijd, maar springen de Belgische bedrijven wel mee op de kar? Nog veel te weinig, zo vindt Mike Boon van Kinderenkoning en eWINGS. Wat de voordelen ervan zijn, dat vertelt hij binnenkort op het RetailDetail Congress.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Picnic bezorgt nu ook in Utrecht

19/04/2016

Picnic bezorgt sinds maandag ook in Utrecht: de online supermarkt wil na een uitrol in de wijk Leidsche Rijn geleidelijk uitbreiden over de stad. Dit zal naar verwachting deze zomer zijn.

Heikki Haldre: “De juiste maat is dubbele winst”

04/06/2014

“Een kwart van de kleding die online wordt besteld, wordt teruggestuurd door de consument. In 70% van de gevallen is dat omdat de maat niet correct is en niet omdat er een probleem is met de kwaliteit van het artikel”, zegt Heikki Haldre, medeoprichter en CEO van Fits.me.

25 praktische tips om e-mailadressen te verzamelen

03/06/2014

(publireportage) Er zijn talloze manieren om zelf e-mailadressen te verzamelen. Toch weten veel bedrijven niet hoe ze dit goed, en volgens de wetgeving, moeten aanpakken. Om te helpen, heeft MailPlus 25 praktische tips op een rij gezet.

Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

28/05/2014

(publireportage) De nieuwe bundel van Blinker biedt drie inspirerende cases over de inzet van e-mailmarketing in verschillende branches. Hun grote overeenkomst? Bij elk van hen draagt e-mailmarketing meetbaar bij aan het realiseren van de doelstellingen.