AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen | RetailDetail

AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen

AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen

De Allerhande Box van AH is vanaf vandaag ook af te halen bij de servicebalie van een Albert Heijn-winkel naar keuze. Dat maakt de grootgrutter bekend via Youtube.

 

Bezorgkosten vermijden

Wanneer de klant de box in de winkel op komt halen rekent Albert Heijn geen servicekosten. De box is los of samen met andere boodschappen online te bestellen en kan eveneens zonder bezorgkosten worden afgehaald bij een pick-up point of worden thuisbezorgd.

 

Albert Heijn startte in augustus vorig jaar in de markt van maaltijdboxen met de Allerhande Box, die bestaat uit wekelijks wisselende recepten en ingrediënten voor drie maaltijden. Klanten zetten met de box binnen een half uur een maaltijd op tafel, belooft AH. De box is bestemd voor twee of vier personen en kost respectievelijk 35 euro of 49 euro.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.