AH to go keert terug naar producten voor thuisgebruik

AH to go keert terug naar producten voor thuisgebruik

Albert Heijn biedt in zijn AH to go-winkels opnieuw producten voor thuisgebruik aan. Daarmee komt de Nederlandse warenhuisgroep na iets meer dan een jaar terug op zijn beslissing om in die winkels louter producten voor directe consumptie op te nemen.

Focus op directe consumptie én kleurgebruik teruggedraaid

In de vernieuwde winkel in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam worden weer producten voor thuisgebruik in de rekken geplaatst. "Uit de evaluatie van de 2.0-formule kwam naar voren dat consumenten de boodschap voor thuis misten. Daarom hebben we dit weer opgenomen in de winkel", zei algemeen directeur AH to go Saskia Egas Reparaz in de Levensmiddelenkrant.

 

Bovendien maakt ook het typische blauw van Albert Heijn zijn comeback in de winkelformule, in plaats van het aparte magenta voor de AH to go-winkels: "Mensen hadden behoefte aan het herkenbare van Albert Heijn", aldus nog de algemeen directeur.

Tags: