AH hield geslaagde restaurantactie | RetailDetail

AH hield geslaagde restaurantactie

AH hield geslaagde restaurantactie

Albert Heijn heeft een geslaagde restaurantactie gehouden. Klanten boekten in de actieperiode ruim 950.000 reserveringen bij meer dan 1500 restaurants die deelnamen aan de actie.

 

Vrouwen reserveerden meest

De meeste van de 950.731 reserveringen, waarvan 64 procent door vrouwen werd gedaan, vonden plaats in Noord- en Zuid-Holland en Noord-Brabant. De populairste keukens waren Internationaal, Frans en Hollands. Het populairste deelnemende restaurant ontving 10.914 gasten door de actie.

 

AH-klanten konden met een volle spaarkaart tussen juli vorig jaar en 31 januari gebruik maken van een gratis tweede driegangen-menu aangeboden door de deelnemende restaurants. Albert Heijn werkte voor deze actie samen met restaurant- en reserveersite IENS.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.