AH opent afhaalpunten bij bedrijven | RetailDetail

AH opent afhaalpunten bij bedrijven

AH opent afhaalpunten bij bedrijven

Albert Heijn zet een volgende stap bij het uitbreiden van de webverkoop van levensmiddelen. IT- en consultancybedrijf Cap Gemini heeft de primeur van het eerste AH Bezorgpunt, een afhaalpunt binnen de muren van een grote werkgever.

Proef van een half jaar

Het nieuwe bezorgpunt is te vinden in de parkeergarage van het hoofdkantoor van de dienstverlener in Leidsche Rijn. Werknemers van het bedrijf kunnen met een speciale code inloggen op de websupermarkt van Albert Heijn, waarna ze kunnen kiezen voor thuisbezorgen of bezorgen op het werk.

 

Bij het bezorgpunt in de parkeergarage is een medewerker van AH aanwezig, die bestelde producten in een kratje plaatst en deze krat vervolgens in de auto zet. Dit kan iedere maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen vier uur in de middag en zeven uur 's avonds. Vooralsnog betreft het een proef van een halfjaar, maar Albert Heijn is al bezig met de opening van AH Bezorgpunten op korte termijn bij andere bedrijven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.