AH vergroot aanbod Buitenbeentjes | RetailDetail

AH vergroot aanbod Buitenbeentjes

AH vergroot aanbod Buitenbeentjes

Albert Heijn gaat het aanbod van Buitenbeentjes geleidelijk vergroten. Dit is de lijn groenten en fruit die buiten de normale productspecificiaties valt: producten die kwalitatief in orde zijn, maar een afwijkend formaat of kleur hebben.

Voedsel verspillen tegengaan

AH biedt de Buitenbeentjes sinds ruim anderhalf jaar in de winkel en online aan in een doos met producten afgestemd op het seizoen, en wil het aanbod geleidelijk verder uitbreiden. Aan het assortiment werden eerder al paprika’s toevoegd. Sinds begin dit jaar zijn appels en peren ook in een zak verkrijgbaar.  

 

Albert Heijn richt zich met het assortiment afgekeurde producten niet alleen op klanten voor wie het tegengaan van voedselverpilling een belangrijk thema is, maar ook op klanten voor wie voordelige groenten- en fruitprijzen voornaam zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.