Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas | RetailDetail

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas
Foto RetailDetail

De supermarktketen zet haar expansiestrategie in Vlaanderen verder. Na de zomervakantie opent Albert Heijn in Sint-Niklaas. De winkel wordt uitgebaat door de familie Van Ende, die ook de winkels in Brasschaat en Stabroek runt. 


Vlakbij Delhaize


Er liepen al langer geruchten over de opening van een Albert Heijn in Sint-Niklaas, op een winkelsite aan de Puitvoetstraat waar ook Euro Shop en Brantano hun winkels vernieuwen. Nu is het ook officieel. Opmerkelijk is dat dit retailpark zich nabij het Waasland Shopping Center bevindt, waar Delhaize al een vestiging heeft. 


De nieuwe supermarkt zal worden uitgebaat door Nathalie en Marco Van Ende, die jaren geleden de allereerste Belgische Albert Heijn winkels in Brasschaat en Stabroek openden en dus mee aan de wieg stonden van Albert Heijn in België.
 

50-tal vacatures


“Ondernemen zit ons in het bloed. We hebben de Vlamingen in Brasschaat en Stabroek Albert Heijn leren kennen en hebben de allereerste Albert Heijn winkel in België geopend in maart 2011. We hebben ervaren dat de winkelformule aanslaat en dat de Vlaming Albert Heijn in het hart sluit. We gaan nu zes jaar later een gloednieuwe winkel openen in Sint-Niklaas.”, zegt Nathalie Van Ende.


Nathalie en Marco Van Ende zijn daarom op zoek naar een 50-tal enthousiaste mensen voor uiteenlopende functies zoals teamleiders (afdelingsverantwoordelijken), winkelbedienden en jobstudenten. Zowel voor deeltijdse als voor voltijdse trajecten. De wervingen gaan nu van start. Albert Heijn Sint-Niklaas wordt de 12de franchisewinkel van de keten en de 10de winkel in Oost-Vlaanderen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.