Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas | RetailDetail

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas
Foto RetailDetail

De supermarktketen zet haar expansiestrategie in Vlaanderen verder. Na de zomervakantie opent Albert Heijn in Sint-Niklaas. De winkel wordt uitgebaat door de familie Van Ende, die ook de winkels in Brasschaat en Stabroek runt. 


Vlakbij Delhaize


Er liepen al langer geruchten over de opening van een Albert Heijn in Sint-Niklaas, op een winkelsite aan de Puitvoetstraat waar ook Euro Shop en Brantano hun winkels vernieuwen. Nu is het ook officieel. Opmerkelijk is dat dit retailpark zich nabij het Waasland Shopping Center bevindt, waar Delhaize al een vestiging heeft. 


De nieuwe supermarkt zal worden uitgebaat door Nathalie en Marco Van Ende, die jaren geleden de allereerste Belgische Albert Heijn winkels in Brasschaat en Stabroek openden en dus mee aan de wieg stonden van Albert Heijn in België.
 

50-tal vacatures


“Ondernemen zit ons in het bloed. We hebben de Vlamingen in Brasschaat en Stabroek Albert Heijn leren kennen en hebben de allereerste Albert Heijn winkel in België geopend in maart 2011. We hebben ervaren dat de winkelformule aanslaat en dat de Vlaming Albert Heijn in het hart sluit. We gaan nu zes jaar later een gloednieuwe winkel openen in Sint-Niklaas.”, zegt Nathalie Van Ende.


Nathalie en Marco Van Ende zijn daarom op zoek naar een 50-tal enthousiaste mensen voor uiteenlopende functies zoals teamleiders (afdelingsverantwoordelijken), winkelbedienden en jobstudenten. Zowel voor deeltijdse als voor voltijdse trajecten. De wervingen gaan nu van start. Albert Heijn Sint-Niklaas wordt de 12de franchisewinkel van de keten en de 10de winkel in Oost-Vlaanderen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.