Albert Heijn breidt assortiment sla- en saladeproducten uit

Albert Heijn breidt assortiment sla- en saladeproducten uit

Albert Heijn heeft deze week meer dan vijftig nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment sla- en saladeproducten. Naast de nieuwe producten worden de producten ook anders gepresenteerd in de winkels.

Nieuwe verpakkingen

Bij sla worden er 24 nieuwe producten gelanceerd. Het gaat daarbij om cressen, verse grillgroenten en peulvruchten. Er wordt ook een special-lijn gelanceerd, waarin onder andere snijbiet, slamengelingen, babyboerenkool en waterkers verkocht zal worden. Bij de salades komen er dan weer 34 nieuwe producten in het assortiment. Er komen onder andere nieuwe maaltijdsalades.


In de winkels zullen alle producten ook anders gepresenteerd worden. Alle slaproducten zullen bij elkaar gezet worden en het assortiment salades zal verdeeld worden in zeven segmenten: snack-, groente &-, pasta-, dip-, groene-, maaltijd- en xl-salades.


Verder komen er ook nieuwe verpakkingen. Die zijn transparant en hebben geen foto van het artikel meer. "Op deze manier benadrukken we de versheid van het product. Ook wordt het assortiment voorzien van een heldere subindeling, om het voor de klant duidelijker te maken tot welke groep het product behoort", zegt AH-woordvoerder Dagna Hoogkamer tegen Distrifood.

Tags: