Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Supermarktketen Albert Heijn haalt de succesvolle jubileumactie waarbij kinderen kunnen sparen voor miniproducten opnieuw uit de kast. Kinderen kunnen in totaal vijftig producten sparen om keukentje mee te spelen.

Kinderen leren koken

De nieuwe actie krijgt de naam 'Jij kan alles maken' mee en moet kinderen stimuleren met de mini's en het bijbehorende speelgoedkeukentje eigen fantasiegerechtjes te maken. De actie wordt ondersteund met een speciale op kinderen gerichte uitgave van het klantentijdschrift Allerhande, met veel gerechten die makkelijk te bereiden zijn voor kinderen.

 

"Met deze campagne willen wij kinderen spelenderwijs laten ervaren hoe leuk zelf koken is. Ze komen op een leuke manier in aanraking met verschillende producten en gerechten als ze daar met hun vader of moeder mee aan de slag gaan. Dat zal zeker bevorderen dat kinderen al op jonge leeftijd lekker eten beter leren waarderen", zegt directeur commercie Alfred Levi van Albert Heijn in een toelichting.

 

De mini's en het bijbehorende keukentje zijn vanaf komende maandag verkrijgbaar bij de winkels. De actie loopt tot en met 17 maart of tot de voorraad op is. Klanten krijgen een gratis keukenmini bij elke vijftien euro aan boodschappen. De actie vorig jaar werd door de vakpers uitgeroepen tot de beste loyalty-actie van het jaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dure cognacs van Rémy Cointreau doet het goed in Azië

23/11/2017

De Franse drankengroep Rémy Cointreau pakt uit met uitstekende cijfers: vooral de duurdere flessen cognac gaan vlot over de toonbank. Zeker in China, Japan en Singapore is de groei opzienbarend.

Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Akkoord over arbeidsvoorwaarden bij Unox-fabriek

22/11/2017

De vakbonden, Unilever en Zwanenberg Food Group hebben een akkoord bereikt rond de arbeidsvoorwaarden voor het personeel van de Unox-fabriek in Oss. Unilever verkoopt die fabriek aan Zwanenberg en dat zorgde voor problemen.

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

21/11/2017

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Back to top