Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie | RetailDetail

Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Supermarktketen Albert Heijn haalt de succesvolle jubileumactie waarbij kinderen kunnen sparen voor miniproducten opnieuw uit de kast. Kinderen kunnen in totaal vijftig producten sparen om keukentje mee te spelen.

Kinderen leren koken

De nieuwe actie krijgt de naam 'Jij kan alles maken' mee en moet kinderen stimuleren met de mini's en het bijbehorende speelgoedkeukentje eigen fantasiegerechtjes te maken. De actie wordt ondersteund met een speciale op kinderen gerichte uitgave van het klantentijdschrift Allerhande, met veel gerechten die makkelijk te bereiden zijn voor kinderen.

 

"Met deze campagne willen wij kinderen spelenderwijs laten ervaren hoe leuk zelf koken is. Ze komen op een leuke manier in aanraking met verschillende producten en gerechten als ze daar met hun vader of moeder mee aan de slag gaan. Dat zal zeker bevorderen dat kinderen al op jonge leeftijd lekker eten beter leren waarderen", zegt directeur commercie Alfred Levi van Albert Heijn in een toelichting.

 

De mini's en het bijbehorende keukentje zijn vanaf komende maandag verkrijgbaar bij de winkels. De actie loopt tot en met 17 maart of tot de voorraad op is. Klanten krijgen een gratis keukenmini bij elke vijftien euro aan boodschappen. De actie vorig jaar werd door de vakpers uitgeroepen tot de beste loyalty-actie van het jaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.