Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Supermarktketen Albert Heijn haalt de succesvolle jubileumactie waarbij kinderen kunnen sparen voor miniproducten opnieuw uit de kast. Kinderen kunnen in totaal vijftig producten sparen om keukentje mee te spelen.

Kinderen leren koken

De nieuwe actie krijgt de naam 'Jij kan alles maken' mee en moet kinderen stimuleren met de mini's en het bijbehorende speelgoedkeukentje eigen fantasiegerechtjes te maken. De actie wordt ondersteund met een speciale op kinderen gerichte uitgave van het klantentijdschrift Allerhande, met veel gerechten die makkelijk te bereiden zijn voor kinderen.

 

"Met deze campagne willen wij kinderen spelenderwijs laten ervaren hoe leuk zelf koken is. Ze komen op een leuke manier in aanraking met verschillende producten en gerechten als ze daar met hun vader of moeder mee aan de slag gaan. Dat zal zeker bevorderen dat kinderen al op jonge leeftijd lekker eten beter leren waarderen", zegt directeur commercie Alfred Levi van Albert Heijn in een toelichting.

 

De mini's en het bijbehorende keukentje zijn vanaf komende maandag verkrijgbaar bij de winkels. De actie loopt tot en met 17 maart of tot de voorraad op is. Klanten krijgen een gratis keukenmini bij elke vijftien euro aan boodschappen. De actie vorig jaar werd door de vakpers uitgeroepen tot de beste loyalty-actie van het jaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Boni sluit eigen webshop

19/09/2017

Supermarktketen Boni heeft besloten om de eigen webshop stop te zetten. Boni had al sinds 2011 een eigen webshop, maar gaat het nu op een andere manier aanpakken. Online zal het (voorlopig) enkel nog via Picnic te vinden zijn.

Aandeel Heineken onderuit nadat Mexicanen uitstappen

19/09/2017

Het Mexicaanse Femsa, dat 15% percent van de aandelen van Heineken bezat, heeft besloten om voor 2,5 miljard aandelen van de Nederlandse brouwerijgroep te gaan verkopen. Op de beurs kreeg het aandeel meteen een flinke tik.

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

18/09/2017

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Aldi Nord gaat inkoop A-merken centraliseren

15/09/2017

Aldi Nord, de tak van het bedrijf die actief is in België en Nederland, wil de aankoop van A-merken centraliseren. Zo wil het bedrijf een gelijkwaardig aanbod bieden in alle landen en kan het vanwege schaalgrootte scherpere prijzen afdwingen.

ACM keurt overname Heineken-groothandel door Sligro goed

13/09/2017

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de overname van de groothandelsactiviteiten van Heineken door Sligro goedgekeurd. De overname moet eind dit jaar afgerond zijn.

Prijsverlagingen Whole Foods trekken kwart meer klanten

12/09/2017

Na de prijsverlagingen die Amazon doorvoerde bij supermarktketen Whole Foods, zijn er in de eerste dagen gemiddeld 25% meer klanten over de vloer gekomen bij de keten. 

Back to top