Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Albert Heijn komt met nieuwe mini-actie

Supermarktketen Albert Heijn haalt de succesvolle jubileumactie waarbij kinderen kunnen sparen voor miniproducten opnieuw uit de kast. Kinderen kunnen in totaal vijftig producten sparen om keukentje mee te spelen.

Kinderen leren koken

De nieuwe actie krijgt de naam 'Jij kan alles maken' mee en moet kinderen stimuleren met de mini's en het bijbehorende speelgoedkeukentje eigen fantasiegerechtjes te maken. De actie wordt ondersteund met een speciale op kinderen gerichte uitgave van het klantentijdschrift Allerhande, met veel gerechten die makkelijk te bereiden zijn voor kinderen.

 

"Met deze campagne willen wij kinderen spelenderwijs laten ervaren hoe leuk zelf koken is. Ze komen op een leuke manier in aanraking met verschillende producten en gerechten als ze daar met hun vader of moeder mee aan de slag gaan. Dat zal zeker bevorderen dat kinderen al op jonge leeftijd lekker eten beter leren waarderen", zegt directeur commercie Alfred Levi van Albert Heijn in een toelichting.

 

De mini's en het bijbehorende keukentje zijn vanaf komende maandag verkrijgbaar bij de winkels. De actie loopt tot en met 17 maart of tot de voorraad op is. Klanten krijgen een gratis keukenmini bij elke vijftien euro aan boodschappen. De actie vorig jaar werd door de vakpers uitgeroepen tot de beste loyalty-actie van het jaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Picnic nu ook beschikbaar in Rotterdam

18/01/2018

Online supermarkt Picnic levert voortaan ook in Rotterdam. De voorbije weken hadden al een kleine 10.000 geïnteresseerden zich aangemeld en Rotterdam is in een klap het grootste verzorgingsgebied voor de supermarkt.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Back to top