Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen

Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen
Foto RetailDetail

Op woensdag 4 oktober opent Albert Heijn België een tijdelijke foodbar in Antwerpen. Het project kreeg de naam Chop Chop en zet het Aziatische assortiment van de retailer in de kijker. 

Ontmoetingsplek

Chop Chop is de allereerste pop-up van Albert Heijn in België. In deze tijdelijke winkel in hartje Antwerpen kunnen klanten niet enkel de ganse dag door proeven van Aziatische gerechten, maar ook de producten terugvinden om die gerechten thuis klaar te maken. “Het wordt een unieke ontmoetingsplek waar je ondergedompeld wordt in de Aziatische keuken en op een leuke manier het verrassend assortiment van Albert Heijn kan ontdekken,” vernemen we. 


De pop-up opent in de Nationalestraat, in hetzelfde pand waar Unilever eerder zijn LEAF. pop-uptheebar had

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dank zij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar opnieuw z’n marktaandeel licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.