Albert Heijn organiseert Allerhande Kerstfestival | RetailDetail

Albert Heijn organiseert Allerhande Kerstfestival

Albert Heijn organiseert Allerhande Kerstfestival

Albert Heijn organiseert van 11 tot en met 13 december het Allerhande Kerstfestival. Het evenement wordt gehouden in de stijl van de populaire foodfestivals met de sfeer van een kerstmarkt en vindt plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

Inspiratie-evenement

"Dit jaar willen we onze klanten iets extra's bieden met het Allerhande Kerstfestival. Het wordt het smakelijkste inspiratie-evenement voor de feestdagen. In de voorbereiding naar Kerst kan iedereen daar extra ideeën opdoen”, zegt Saskia Egas Reparaz, directeur marketing & format van Albert Heijn.

 

In het Spoorwegmuseum van Utrecht worden kerstpleinen ingericht met ieder een eigen thema. De bezoekers kunnen proeven bij de foodstands en zo een voorproefje krijgen van het kerstassortiment. Ze kunnen tevens deelnemen aan workshops, kijken naar live kooksessies door bekende koks en tips krijgen van experts. Klanten kunnen in de kerstwinkel ook direct alles kopen wat op het foodfestival te zien is. Thuis laten bezorgen of reserveren in de winkel is ook mogelijk.

 

Entertainment voor het gezin

Het Allerhande Kerstfestival biedt naast inspiratie entertainment, gezelligheid en vermaak voor kinderen. In Winter Wonderland zal er bijvoorbeeld een wensboom, een winterbarbecue, kerststalletjes en glühwein zijn. Ook is er een schaatsbaan en live muziek voorzien.

 

De kaartverkoop start per 5 oktober, de toegangsprijs bedraagt 10 euro per persoon. De toegang voor kinderen tot en met 5 jaar is evenwel gratis en kinderen van 6 tot en met 18 jaar betalen 5 euro. Vanaf Utrecht Centraal rijdt ook een speciale kersttrein naar het festivalterrein.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.