Albert Heijn verovert nu ook Knokke | RetailDetail

Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Vanochtend opende de Nederlandse keten Albert Heijn in Knokke haar 42e Belgische vestiging, de zesde in West-Vlaanderen. Dankzij de opening krijgen 45 mensen een nieuwe job.

 

Succesvolle opening

In de winkel van 1785 m² biedt Albert Heijn een assortiment van 18.000 producten aan. De opening zelf was alvast een succes: een lange rij kooplustigen stond te wachten tot om 11 uur de deuren voor hen open gingen.

 

Franchisenemers Michel Deman en Wim Fierens zijn blij dat de winkel eindelijk open gaat: "Ik ben enorm fier op de prestatie die het hele team hier heeft geleverd. De winkel ziet er prachtig uit en klanten kunnen hier met plezier komen winkelen. Albert Heijn wil graag de persoonlijke kruidenier zijn waar dagdagelijkse boodschappen, verrassende producten, Hollandse prijzen en persoonlijke service hand in hand gaan. Zonder twijfel wordt ook deze winkel een mooi succesverhaal."

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.