Albert Heijn verovert nu ook Knokke | RetailDetail

Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Vanochtend opende de Nederlandse keten Albert Heijn in Knokke haar 42e Belgische vestiging, de zesde in West-Vlaanderen. Dankzij de opening krijgen 45 mensen een nieuwe job.

 

Succesvolle opening

In de winkel van 1785 m² biedt Albert Heijn een assortiment van 18.000 producten aan. De opening zelf was alvast een succes: een lange rij kooplustigen stond te wachten tot om 11 uur de deuren voor hen open gingen.

 

Franchisenemers Michel Deman en Wim Fierens zijn blij dat de winkel eindelijk open gaat: "Ik ben enorm fier op de prestatie die het hele team hier heeft geleverd. De winkel ziet er prachtig uit en klanten kunnen hier met plezier komen winkelen. Albert Heijn wil graag de persoonlijke kruidenier zijn waar dagdagelijkse boodschappen, verrassende producten, Hollandse prijzen en persoonlijke service hand in hand gaan. Zonder twijfel wordt ook deze winkel een mooi succesverhaal."

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.