Aldi start aanbiedingen voor het weekend | RetailDetail

Aldi start aanbiedingen voor het weekend

Aldi start aanbiedingen voor het weekend

Aldi heeft afgelopen weekend voor het eerst enkele aanbiedingen gehouden, die enkel op vrijdag, zaterdag en zondag geldig zijn. Het gaat daarbij vooral om promoties op enkele verse producten.

Complete winkelervaring

Volgens Aldi zijn de nieuwe aanbiedingen een nieuwe stap in het aanbieden van een complete winkelervaring voor klanten, zo schrijft Distrifood. Er zijn aanbiedingen voor groenten en fruit, voor brood, vlees en er zijn tevens enkele speciale producten die enkel tijdens de aanbiedingen te verkrijgen zijn.

 

Aldi heeft in Nederland al enkele jaren te kampen met een teruglopend marktaandeel, vanwege de sterke concurrentie van andere discounters. Het is daarom al een tijdje bezig om het winkelconcept aan te passen om zo nieuwe klanten naar de winkels te lokken. Naast deze weekendaanbiedingen is er ook al een reeks Oranje-artikelen voorzien, om mee te drijven op de WK-gekte van de komende periode.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dank zij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar opnieuw z’n marktaandeel licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.