Bagels & Beans opent twee nieuwe vestigingen | RetailDetail

Bagels & Beans opent twee nieuwe vestigingen

Bagels & Beans opent twee nieuwe vestigingen

De komende twee maanden gaat franchiseformule Bagels & Beans twee nieuwe vestigingen openen, in Roermond en Roosendaal. Dit jaar wil de keten meer dan tien vestigingen openen in Nederland.

Dit jaar meer dan 70 filialen

Bagels & Beans heeft momenteel al 61 vestigingen in Nederland. De komende maanden moeten daar dus nummers 62 en 63 bijkomen. De vestiging in Roermond zal te vinden zijn op de Marktstraat 22 en zal zijn deuren op 24 februari openen. "We vinden Roermond een fijne en bijzondere plaats en waren al langere tijd op zoek. Nu hebben we het perfecte pand gevonden", zegt oprichter Ronald Bakker over de nieuwe locatie.


Het filiaal in Roosendaal staat gepland voor 9 maart en zal te vinden zijn in het winkelcentrum de Roselaar in het centrum van de stad. Alles samen heeft Bagels & Beans plannen om dit jaar meer dan tien vestigingen te openen in Nederland, wat het totaal dus voorbij 70 filialen moet stuwen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.