Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne | RetailDetail

Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt tot 21 juni zijn eerste grote landelijke campagne, de Roze Gekte. Doel van de 'Roze Gekte 1-2-3 weken' is de herkenbaarheid van Bakker Bart vergroten en inspelen op de klantbehoefte. De franchiseketen wil er ook een terugkerende campagne van maken.

 

Onderdeel nieuwe koers

De campagne 'Roze Gekte 1-2-3 weken', die op 1 juni is gestart, is onderdeel van de nieuwe koers van Bakker Bart. De franchiseorganisatie heeft sinds begin dit jaar met name een nieuw managementteam. Onder leiding van algemeen directeur Herbert Schalkwijk zet de organisatie in op een nieuwe koers waarbij transparantie, het winnen van vertrouwen en focus op de consument centraal staan. 

 

Concreet worden tijdens de actieweken '1-2-3 deals' aangeboden, bestaande uit scherpe prijsaanbiedingen op het bestaande aanbod. Franchiseformule Bakker Bart heeft momenteel ruim 170 bakkerswinkels in plaatsen met meer dan 15.000 inwoners in Nederland en wil de komende jaren doorgroeien naar 250 winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.