Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne | RetailDetail

Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt tot 21 juni zijn eerste grote landelijke campagne, de Roze Gekte. Doel van de 'Roze Gekte 1-2-3 weken' is de herkenbaarheid van Bakker Bart vergroten en inspelen op de klantbehoefte. De franchiseketen wil er ook een terugkerende campagne van maken.

 

Onderdeel nieuwe koers

De campagne 'Roze Gekte 1-2-3 weken', die op 1 juni is gestart, is onderdeel van de nieuwe koers van Bakker Bart. De franchiseorganisatie heeft sinds begin dit jaar met name een nieuw managementteam. Onder leiding van algemeen directeur Herbert Schalkwijk zet de organisatie in op een nieuwe koers waarbij transparantie, het winnen van vertrouwen en focus op de consument centraal staan. 

 

Concreet worden tijdens de actieweken '1-2-3 deals' aangeboden, bestaande uit scherpe prijsaanbiedingen op het bestaande aanbod. Franchiseformule Bakker Bart heeft momenteel ruim 170 bakkerswinkels in plaatsen met meer dan 15.000 inwoners in Nederland en wil de komende jaren doorgroeien naar 250 winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.