Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt met 'de Roze Gekte' eerste landelijke campagne

Bakker Bart houdt tot 21 juni zijn eerste grote landelijke campagne, de Roze Gekte. Doel van de 'Roze Gekte 1-2-3 weken' is de herkenbaarheid van Bakker Bart vergroten en inspelen op de klantbehoefte. De franchiseketen wil er ook een terugkerende campagne van maken.

 

Onderdeel nieuwe koers

De campagne 'Roze Gekte 1-2-3 weken', die op 1 juni is gestart, is onderdeel van de nieuwe koers van Bakker Bart. De franchiseorganisatie heeft sinds begin dit jaar met name een nieuw managementteam. Onder leiding van algemeen directeur Herbert Schalkwijk zet de organisatie in op een nieuwe koers waarbij transparantie, het winnen van vertrouwen en focus op de consument centraal staan. 

 

Concreet worden tijdens de actieweken '1-2-3 deals' aangeboden, bestaande uit scherpe prijsaanbiedingen op het bestaande aanbod. Franchiseformule Bakker Bart heeft momenteel ruim 170 bakkerswinkels in plaatsen met meer dan 15.000 inwoners in Nederland en wil de komende jaren doorgroeien naar 250 winkels.

Tags: