Bakker Bart opent in Dronten en Oss | RetailDetail

Bakker Bart opent in Dronten en Oss

Bakker Bart opent in Dronten en Oss

Morgen opent in Dronten een vernieuwde Bakker Bart-winkel, gevolgd door eentje in Oss op 21 april. In de nieuwe formule ligt de nadruk op de dagelijkse verse broodproducten die in de winkel worden gebakken en op horecaproducten.

Verbreed asssortiment

Het assortiment in het vernieuwde concept is verbreed met biologische yoghurt met vers gebakken granola, lunchsalades, rustieke broden en wraps. Ook de winkelinrichting, zoals het meubilair, de verlichting en de routing, is nieuw.

 

Bakker Bart opende in juli vorig jaar in Groningen de eerste winkel met de vernieuwde formule, in februari van dit jaar volgde de tweede in Veldhoven. In deze nieuwe winkels zijn de meest succesvolle onderdelen van de nieuwe winkelformule doorgevoerd. Dit jaar zullen deze verder worden uitgerold. Uit onderzoek bleek dat consumenten de aspecten vers, vol, vriendelijk, lekker en schoon het meest waarderen. De franchiseorgansiatie is hiermee aan de slag gegaan voor de nieuwe winkelformule.

 

Bart’s Retail opende bijna veertig jaar geleden de eerste Bakker Bart in Nijmegen en groeide in de afgelopen jaren door naar meer dan 170 winkels in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.