Bakkerij Paul bouwt metro-netwerk verder uit | RetailDetail

Bakkerij Paul bouwt metro-netwerk verder uit

Bakkerij Paul bouwt metro-netwerk verder uit

Bakkerij Paul opent de komende weken haar zesde en zevende Belgische Petit Paul in de Brusselse metrostations Naamse Poort en Schuman.

Snelle expansie

Op 27 april opent de keten een zesde kleine verkooppunt (van 68 m²) in het metrostation Naamse Poort, het zevende beslaat 130 m² en opent op 23 mei in het metrostation Schuman.

 

Met het Petit Paul-concept speelt de Franse bakkerijketen in op de behoeften van de reizigers: gemak, snelheid en kwaliteit. De eerste Belgische Petit Paul werd in 2014 geopend in het metrostation Louiza. Daarna volgden soortgelijke vestigingen in de metrostations De Brouckère, Madou, Montgomery en Brussel-Noord. De nieuwe Belgische vestigingen van Petit Paul zijn de nummers 622 en 623 op wereldvlak.

 

In België is de expansie van Bakkerij Paul in handen van Top Brands, dat de masterfranchise voor ons land heeft. Naast Bakkerij Paul beheert de onderneming ook 211 vestigingen van Pizza Hut in België en Frankrijk. Recentelijk kwam daar de overname van het Wasbar-concept bij, goed voor drie winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.