Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

De Franse keten Bakkerij Paul start in oktober met een eigen cateringservice in al zijn vestigingen. Daarnaast kunnen klanten in het centrum van Brussel hun cateringbestellingen ook aan huis laten leveren.

 

Later ook levering in andere vestigingen

Vanaf 4 oktober kunnen klanten bij Bakkerij Paul terecht voor cateringpakketten voor ontbijt of lunch. De ontbijtformule bestaat uit mini-koffiekoeken, terwijl er drie soorten lunchformules met broodjes zijn. De catering voor het ontbijt kost 25 euro en bevat 36 mini-ontbijtkoeken, terwijl de drie formules voor de lunch starten vanaf 45 euro en 16 belegde broodjes omvatten. Bestellingen moeten een dag op voorhand geplaatst worden.

 

Daarnaast zullen alle bestellingen die bij de vestiging aan de Emile Jacqmainlaan in Brussel worden geplaatst, in een straal van 12 kilometer aan huis of op kantoor geleverd worden.

 

“Gezien de centrale ligging van de vestiging kunnen we zo onmiddellijk de nieuwe cateringformule aanbieden aan heel wat bedrijven uit het centrum van Brussel. Op termijn hopen we deze service aan te bieden vanuit meerdere vestigingen, alsook vanuit Gent en Kortrijk”, zegt Stef Meulemans, CEO van Top Brands, dat de rechten heeft voor Paul op de Belgische markt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.