Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

De Franse keten Bakkerij Paul start in oktober met een eigen cateringservice in al zijn vestigingen. Daarnaast kunnen klanten in het centrum van Brussel hun cateringbestellingen ook aan huis laten leveren.

 

Later ook levering in andere vestigingen

Vanaf 4 oktober kunnen klanten bij Bakkerij Paul terecht voor cateringpakketten voor ontbijt of lunch. De ontbijtformule bestaat uit mini-koffiekoeken, terwijl er drie soorten lunchformules met broodjes zijn. De catering voor het ontbijt kost 25 euro en bevat 36 mini-ontbijtkoeken, terwijl de drie formules voor de lunch starten vanaf 45 euro en 16 belegde broodjes omvatten. Bestellingen moeten een dag op voorhand geplaatst worden.

 

Daarnaast zullen alle bestellingen die bij de vestiging aan de Emile Jacqmainlaan in Brussel worden geplaatst, in een straal van 12 kilometer aan huis of op kantoor geleverd worden.

 

“Gezien de centrale ligging van de vestiging kunnen we zo onmiddellijk de nieuwe cateringformule aanbieden aan heel wat bedrijven uit het centrum van Brussel. Op termijn hopen we deze service aan te bieden vanuit meerdere vestigingen, alsook vanuit Gent en Kortrijk”, zegt Stef Meulemans, CEO van Top Brands, dat de rechten heeft voor Paul op de Belgische markt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.