Beerwulf experimenteert met bierabonnementen

Beerwulf experimenteert met bierabonnementen

Online bierplatform Beerwulf.com gaat bierabonnementen uittesten in het Verenigd Koninkrijk. Later zullen er ook proeven gedaan worden in andere Europese landen.

 

Data verzamelen

De eerste test zal gebeuren met een selectie Engelse speciaalbieren. In ruil voor een vast maandelijks bedrag zal de consument regelmatig een doos met een aantal ‘kleine’ Engelse bieren thuisgestuurd krijgen. Emerce.nl meldt dat de online bierwinkel ook aan een soortgelijk product denkt op basis van Belgische biertjes. In totaal zouden er drie bierabonnementen gelanceerd worden.

 

Beerwulf wil met de tests vooral data verzamelen en kijken of het commercieel interessant is om de abonnementen in het vaste assortiment op te nemen. Sinds de fusie met het Engelse The Sub in het voorjaar, is Beerwulf actief in elf Europese landen. Nu de integratie van beide bedrijven voor een groot stuk achter de rug is, wil de bierwebwinkel zich opnieuw meer op de markt en op de toekomst richten.