Bestelplatform one2three krijgt subsidie van half miljoen | RetailDetail

Bestelplatform one2three krijgt subsidie van half miljoen

Bestelplatform one2three krijgt subsidie van half miljoen

Het Brusselse bestelplatform one2three krijgt van het Brusselse instituut voor onderzoek en innovatie Innoviris een subsidie van 500.000 euro om het platform verder uit te bouwen.

Horecasector digitaliseren

One2three werd gecreëerd om wachtrijen in frituren, broodjeszaken en bedrijfsrestaurants te verkorten. Gebruikers van de app kunnen hun bestelling doorgeven aan de handelaar. Voor handelaars is het een eenvoudige manier om toch online aanwezig te zijn, zonder een volledige webshop uit te bouwen.

 

Momenteel wordt de app al gebruikt door ongeveer 18.000 mensen, die maandelijks meer dan 3.000 bestellingen plaatsen. Het doel is echter om de volledige horecasector te digitaliseren, om zo het gebruiksgemak voor de klant te verhogen en de efficiëntie bij de horecazaken te verbeteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.