Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Heineken als grote investeerder

“De afgelopen maanden hebben we Beerwulf succesvol geïntroduceerd in Nederland. Er is hard gewerkt om een platform te bouwen waarbij de bierliefhebber centraal staat. Om de keuze zo makkelijk mogelijk te maken, bevat de gebruiksvriendelijke website allerlei handigheden. Informatieve blogs, uitgebreide smaakomschrijvingen, suggesties op basis van huidige voorkeuren en veel informatie over de brouwers”, aldus topman Hans Böhm.

 

Beerwulf biedt bieren aan tegen de adviesprijzen van de brouwers zelf en bestellingen voor 17u worden al de volgende dag aan huis geleverd. Daarbij wordt er wel 4,95 euro aan verzendingskosten gerekend, maar vanaf twaalf flesjes is de levering gratis. De bieren kunnen per fles gekocht worden, maar Beerwulf biedt ook een aantal pakketten aan, die zijn samengesteld op basis van momenten of bierstijlen.

 

Beerwulf.com werd begin dit jaar onder grote belangstelling gelanceerd en heeft met Heineken alvast een bekende investeerder als ruggensteun. Het doel van de webshop is om zo snel mogelijk internationaal uit te breiden en zo in Europa de grootste te worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Back to top