Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt | RetailDetail

Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt

Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt
drinkhonest.be

Deze zomer wordt in Antwerpen, Gent en Luik tijdens drie weekends de Honest Summer Market georganiseerd. Dat is een initiatief van biodrankje Honest, dat verschillende ‘eerlijke’ ondernemers samengebrengt.

Lokale ondernemers

Honest is een drankje op basis van kruidenthee dat in 1998 ontstond in de Verenigde Staten. Bijna twintig jaar later wordt het nu dus ook gelanceerd in België en Luxemburg. De drank bestaat in de smaken granaatappel en bosbessen, sinaasappel en mango, en citroen en honing. 

 

De Honest Summer Market maakt deel uit van die lancering. Honest werkt daarvoor samen met een tiental lokale ondernemers, die op de markt allemaal hun eigen kraampje krijgen. Al hun producten moeten volledig passen binnen de "biologische, ecologische en eerlijke" filosofie van Honest.

 

De eerste Honest Summer Market wordt op 1 en 2 juli georganiseerd in Gent. Een week later volgt Antwerpen en in Luik vindt het evenement plaats op 26 en 27 augustus. Op elke markt zullen telkens andere ondernemers te vinden zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.