Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt | RetailDetail

Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt

Biodrankje Honest organiseert ‘eerlijke’ pop-upmarkt
drinkhonest.be

Deze zomer wordt in Antwerpen, Gent en Luik tijdens drie weekends de Honest Summer Market georganiseerd. Dat is een initiatief van biodrankje Honest, dat verschillende ‘eerlijke’ ondernemers samengebrengt.

Lokale ondernemers

Honest is een drankje op basis van kruidenthee dat in 1998 ontstond in de Verenigde Staten. Bijna twintig jaar later wordt het nu dus ook gelanceerd in België en Luxemburg. De drank bestaat in de smaken granaatappel en bosbessen, sinaasappel en mango, en citroen en honing. 

 

De Honest Summer Market maakt deel uit van die lancering. Honest werkt daarvoor samen met een tiental lokale ondernemers, die op de markt allemaal hun eigen kraampje krijgen. Al hun producten moeten volledig passen binnen de "biologische, ecologische en eerlijke" filosofie van Honest.

 

De eerste Honest Summer Market wordt op 1 en 2 juli georganiseerd in Gent. Een week later volgt Antwerpen en in Luik vindt het evenement plaats op 26 en 27 augustus. Op elke markt zullen telkens andere ondernemers te vinden zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.