Biowebshop BeterBio vergroot bezorggebied | RetailDetail

Biowebshop BeterBio vergroot bezorggebied

Biowebshop BeterBio vergroot bezorggebied

BeterBio heeft het bezorggebied vergroot met de Flevopolder en Noord-Veluwe. De duurzame biologische webwinkel en bezorgdienst streeft naar een verdere uitbreiding van zijn bezorgregio's.

Biologisch duurzaam bezorgd

Silvia en Rob Vreeman, de nieuwste franchisenemers, bezorgen sinds kort bestelde biologische producten in Putten, Nijkerk, Ermelo, Harderwijk, Zeewolde en Almere.

 

BeterBio levert een compleet online biologisch assortiment van ruim 2.000 lokaal geproduceerde producten met EKO-keurmerk. De consument kan op de site zien waar de producten vandaan komen. Klanten kunnen wekelijks een Bio-Box met verse, lokale of vegetarische producten inclusief recepten of groenten- en fruitpakketten bestellen. De bestellingen worden gratis en met bestelbussen op groen gas thuisbezorgd.

 

Naar verdere groei

BeterBio.nl begon vijftien jaar geleden als de Groninger Biologische Groentehandel met een bezorgservice in de provincie Groningen. De huidige franchiseformule bezorgt, na de start in Amsterdam drie jaar geleden, nu in diverse regio’s waaronder Drenthe, Utrecht en omgeving, Friesland en sinds kort de Flevopolder en Noord-Veluwe.

 

De bezorgdienst streeft nog naar een verdere uitbreiding van de bezorgregio's en naar samenwerking met meer lokale bedrijven. De franchiseformule wil biologische voeding zo voor een groter publiek toegankelijk maken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.