C1000 geeft klanten korting bij ándere ketens | RetailDetail

C1000 geeft klanten korting bij ándere ketens

C1000 geeft klanten korting bij ándere ketens

Supermarktketen C1000 is vandaag gestart met de actie “Spaar voor keiharde kado korting”, waarbij klanten sparen voor een korting bij zeventien andere winkelketens. Volle spaarkaarten kunnen onder andere ingeleverd worden bij C&A, De Slegte en Free Record Shop.

Directe kassakorting

Klanten ontvangen bij elke vijf euro aan boodschappen en bij geselecteerde wekelijkse actieproducten één gratis cadeauzegel. Een volle spaarkaart geeft tot en met 31 januari 2013 vijf euro directe kassakorting bij winkels van de deelnemende winkelketens.

 

Maximaal één volle spaarkaart kan bij besteding van 25 euro worden ingeleverd tot een maximum van 40 spaarkaarten per transactie. De korting is dus stapelbaar. Bij besteding van honderd euro kunnen klanten zo vier volle spaarkaarten inleveren en in totaal 20 euro korting krijgen.

 

Naast C&A, De Slegte en Free record Shop zijn de overige deelnemende winkelketens: Kwantum, Kijkshop, Groenrijk, Interstart, Halfords, Top1Toys, ToysXL, Woonexpress, Promiss, Van Haren, Livera, Siebel, Karwei en Miss Etam.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.